Praca, biznes, edukacja
Małopolska - smak najlepszego
![Małopolska - smak najlepszego](https://imgcdn1.przelom.pl/im/v1/news-900-widen-wm/2014/07/29/10161.jpg)
Rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej województwa małopolskiego pod hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania zaprezentuje region, jako miejsce o wyjątkowym bogactwie walorów: turystycznych, kulturalnych, kulinarnych…
- Motywem przewodnim kampanii już po raz kolejny jest Czerwony-Błyszczący-Małopolski Koral – symbol bogatej tradycji i pełnej niepowtarzalnych walorów sfery kulturalnej Małopolski. W ramach swojej wakacyjnej podróży wyruszy na Pomorze, do Warszawy i Katowic, by wszystkim napotkanym osobom pokazać, co to znaczy odpoczywać po małopolsku. Także zimą! - informuje Katarzyna Piwowarczyk z zespołu ds. promocji województwa małopolskiego.
Z końcem miesiąca (28-29 sierpnia) powróci do Krakowa, by podczas wielkiego finału 6. Małopolskiego Festiwalu Smaku świętować koniec wakacji, delektując się wybornym smakiem rodzimych specjałów.
W najnowszej odsłonie kampanii czerwony koral pełni funkcję „pionków” w grze kółko i krzyżyk. Zwycięskie ułożenie korali, stanowiące pierwszy plan obrazka, koresponduje z hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który da się wciągnąć w intelektualną zabawę i zechce samodzielnie odnaleźć w Małopolsce to, co jest dla niego najsmakowitsze. Pomóc w tym może sama plansza do gry kółko i krzyżyk. Wprawny obserwator zauważy nieprzypadkowy projekt ornamentu osi. Każde z zakończeń osi symbolizuje inny walor Małopolski, który tylko czeka, by się w nim rozsmakować.
Oprócz reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, promocja regionu będzie także prowadzona w internecie na portalach społecznościowych. Jednym z jej elementów jest specjalna strona internetowa - www.smakowanie-malopolski.pl
(zew)