• Blogi
  • Tv przełom
  • Redakcja
  • Reklama
  • Konkursy
  • Drukarnia
  • Interwencje
  • Tu jesteśmy
  • Archiwum
  • Forum
  • Pozytywna zmiana narracji

    Temat promocji Chrzanowa w kontekście historii kolejnictwa, ze szczególnym uwzględnieniem Fabloku, pojawiał się na łamach „Przełomu”, naszej stronie internetowej przelom.pl i na forum dyskusyjnym wielokrotnie. Jednak przez lata nie znajdował zrozumienia u chrzanowskich urzędników.

    Jedna lokomotywa wiosny nie czyni, ale...

    Pociąg do Małopolski Zachodniej pojawi się za czas jakiś na naszych drogach. Gdy pomysł zaistniał kilka miesięcy temu w przestrzeni publicznej, wielu osobom nie do końca się spodobał.

    Nie zepsujcie tego

    W bieżącym, 28. numerze gazety piszemy o dwóch pomysłach na promocyjne przedsięwzięcia związane z Chrzanowem.

    Czy w promocji Chrzanowa związanej z koleją coś drgnie? (2)

    Po rozmowie z burmistrzem Ryszardem Kosowskim tytułowe pytanie pozostaje otwarte.

    Czy w promocji Chrzanowa związanej z koleją coś drgnie?

    Kwestia zawarta w tytule tego wpisu jest ciągle aktualna. Po mojej wczorajszej rozmowie z burmistrzem Chrzanowa Ryszardem Kosowskim jeszcze bardziej.

    Gotowy przepis na sukces

    Trwa dyskusja o możliwościach promocji Chrzanowa. Ciekawe propozycje w tym zakresie przedstawił miłośnik kolejnictwa alan1.

    Nikt się tego nie wstydzi

    Niedługo może się okazać, że budowa linii kolejowej Trzebinia-Oświęcim w połowie XIX wieku trwała krócej, niż obiecywanie jej odnowienia w wieku XXI.

    Nie żyjemy w Manchesterze

    W ostatnich dniach głośno było o decyzji radnych wojewódzkich. Przyjęli oni tzw. uchwałę antysmogową dla Gminy Miejskiej Kraków. Zgodnie z zapisami od 1 września 2019 r. nie będzie można w tej gminie ogrzewać domów węglem i drewnem. Znacznie ciszej jest o innym pomyśle władz Krakowa na darmową komunikację miejską dla kierowców samochodów w dniach z bardzo dużym zanieczyszczeniem powietrza.

    Ktoś musi stracić

    W tym tygodniu ponownie poświęciliśmy wstrząsom dużo miejsca w gazecie. Po ubiegłotygodniowych dwóch zdarzeniach, to jeden z najczęstszych tematów dyskusji wśród mieszkańców ziemi chrzanowskiej.

    Komu potrzebne to logo

    Nie cichnie dyskusja wywołana inicjatywą burmistrza Chrzanowa Marka Niechwieja, dotyczącą przygotowania logo dla gminy. Logo to rzecz dla promocji miasta istotna, pod warunkiem, że czas jego opracowywania jest właściwy.

    1 2 3 4 5 6 7 8