Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Red Bull MOBILE, czyli jak dodać skrzydeł w telekomunikacji

26.01.2021 18:54 | 0 komentarzy | 502 odsłony | red

Materiał promocyjny

Red Bull to marka, za którą stoi nie tylko najsłynniejszy na świecie napój energetyczny. Barwy Red Bulla można rozpoznać nie tylko u organizatorów wydarzeń kulturalnych lub eventów sportowych, lecz także wśród usługodawców telekomunikacyjnych.
0
Red Bull MOBILE, czyli jak dodać skrzydeł w telekomunikacji
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Najpierw był Red Bull, czyli pochodząca z Austrii marka obecna w świadomości klientów od 1987 roku. Była oczywiście kojarzona przede wszystkim z napojem energetycznym w charakterystycznej puszce ozdobionej logo z bykiem.

Czerwony Byk i spółka

Poza produkcją napojów energetycznych, Red Bull zaczął wspierać zawodników, kojarzonych z różnymi dyscyplinami sportowymi, animować wydarzenia, a także pojawiać się na eventach związanych z szeroko rozumianą rozrywką i kulturą. Powstały również wydawnictwa prasowe pod szyldem Red Bulla, projekty telewizyjne i radiowe. Marka o tak ogromnych ambicjach, korzystająca z wielu metod docierania do nowych odbiorców, szybko osiągnęła ponadregionalny zasięg. Jednym z elementów jej ekspansji był start sieci Red Bull MOBILE w 2011 roku. W naszym kraju sieć z powodzeniem wystartowała jako jedna z ofert operatora Play. Z usług Red Bull MOBILE od razu można było korzystać w wersji na abonament oraz kartę prepaid. Firma od samego początku prezentowała się jako marka dla osób aktywnych, mobilnych, korzystających z życia. Dokładnie te same cechy są wyróżnikami sieci Red Bull MOBILE. To oferta dla osób, które są ciekawe świata, żyją szybko i korzystają z możliwości, jakie daje Internet mobilny, czyli z kontaktu z bliskimi bez względu na miejsce i czas.

Dopasowana oferta Red Bull MOBILE

Oferta bez telefonu lub z markowym aparatem telefonicznym, na kartę, abonament – każda z form współpracy z Red Bull MOBILE jest dostępna na polskim rynku. Wśród zalet korzystania z oferty sieci użytkownicy wymieniają bardzo dużo bonusów internetowych, świetną ofertę cenową, brak dodatkowych rat za sprzęt, a także darmowy roaming w Unii Europejskiej. Nic dziwnego. Oferty przygotowane przez sieć Red Bull MOBILE to szereg korzyści dla użytkownika. Decydując się na korzystanie z sieci, można wybrać rozmowy lub wiadomości bez limitu, w ofercie są również solidne paczki danych, niezbędne do surfowania po sieci. Im większą kwotę doładowania wybierzemy, tym na więcej bonusów od sieci możemy liczyć. Najczęściej wiążą się one z Internetem i oznaczają dodatkowe GB. Ceny za startery zaczynają się od 5 złotych. Dostęp do pakietów jest bardzo prosty, ponieważ można je kupić w wielu popularnych sieciach sprzedaży, takich jak Empik, Play, Żabka czy Poczta Polska. Jeśli więc na naszym koncie nieoczekiwanie skończą się środki, żadne połączenia i komunikaty wychodzące z telefonu nie zostaną zrealizowane. To jednak nie jest dużym problemem, bo od razu możemy doładować konto i kontynuować surfowanie po sieci, rozmowy lub pisanie SMS-ów, nie martwiąc się przy tym o bardzo wysokie rachunki.

Materiał promocyjny