Maciaszek kandydatem na burmistrza
Film powiązany z Robert Maciaszek kandydatem na burmistrza Chrzanowa. Ma poparcie czterech partii (WIDEO)
Komentarze
85 komentarzy
EdwardJ no właśnie tak to obecnie wygląda, bierność. Obecnie miasto jest administrowane a nie zarządzane czy rozwijane. Śledzę profil pana Roberta Maciaszka i wiem jak wiele pieniędzy i możliwości przeszło nam koło nosa bo burmistrz nie podjął stosownych decyzji/dzialan na czas... Strasznie to przykre, a człowiek czuje się okradziony. Szkoda że obecny burmistrz nie wykonuje swoich obowiązków na 100%. Tylko Maciaszek na ten moment dysponuje umiejętnościami aby wtłoczyć w to miasto trochę rozwoju i dobrobytu.
Co to za kandydat? Chrzanów upadnie! Musi upaść z taką kadrą! Ani obwodnicy, ani strefy ekonomicznej, zero realizacji programów... tak nalewno ten Was uratuje... no bez żartów... ciekawe ile te 4 partie wydadzą pln na "promowanie" tego "kandydata"! I to będą Wasze pieniądze.
Następne parometry murowane
Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu.
Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu.
Co się nie opłaca innym producentom taboru kolejowego, to jest zyskowne dla Piotra Kowalskiego i jego spółki HELIOS. W rozmowie opublikowanej na łamach „Rynku Kolejowego” (z 12.02.) krakowski przedsiębiorca zdradza swoje plany. Pierwszym krokiem było zawarcie kontraktu z zakładami w Krzemieńczuku na uruchomienie produkcji „pilotażowej serii węglarek dla rynku europejskiego”. Krok drugi stanowi uruchomienie własnej fabryki wagonów. Natomiast krokiem trzecim będzie nabycie licencji na kolejowe przewozy towarowe w Polsce i podjęcie tej działalności w oparciu o swój tabor. Własny tabor ma być produkowany najprawdopodobniej w Chrzanowie na osiedlu „Stella”. Rocznie powstanie tam 8.000 wózków jezdnych oraz 2.000 wagonów. Wszystkie będą montowane z gotowych podzespołów, pochodzących najprawdopodobniej z fabryk ukraińskich bądź rosyjskich. Dostawy (transportem kolejowym i drogowym) mają obejmować m.in.: pudła wagonów i ram, układy hamulcowe, sprężyny, zestawy kołowe. Jedyny element wytwarzany na miejscu to spawana rama wózka jezdnego. Obok montowni ma funkcjonować śrutownia i lakiernia. Właściciel zgłosił zapotrzebowanie na energię elektryczną w ilości 1 MW na godzinę i 200 kubików wody miesięcznie. Zamierza zatrudnić 200-300 osób.
Tutaj wiecej: https://przelom.pl/10430-wagony-nadziei.html Z czterech hal po Chrzanowskich Zakładach Materiałów Ogniotrwałych na osiedlu Stella ma rocznie wyjeżdżać 2.000 nowych wagonów kolejowych oraz 8.000 przeznaczonych dla nich wózków jezdnych Pod bokiem Fabloku powstaje w Chrzanowie podobna fabryka, ale nie lokomotyw, tylko wagonów kolejowych. I ma zatrudnić kilkaset osób. Będzie się mieściła w czterech wielkich halach, odkupionych od chrzanowskiego przedsiębiorcy Tadeusza Głowacza, który z kolei nabył je od ChZMO „Stella”. Łączna powierzchnia budynków produkcyjnych wynosi blisko 10.000 m kw. Wagony i wózki mają powstawać w czterech istniejących, i zachowanych w dobrym stanie, halach (trzy po 1.600 m kw. i jedna 5.000 m kw.). Dodatkowo inwestor zamierza postawić dwupiętrowy budynek biurowy. Nowy właściciel, reprezentujący spółkę HELIOS - Piotr Kowalski, zapowiada, że fabryka będzie funkcjonowała „już na przełomie półrocza i zatrudni kilkaset osób”. Jak podkreślił w rozmowie (opublikowanej 12 lutego w piśmie „Rynek Kolejowy”), „spółka Helios skoncentrowała się w 90 proc. na branży kolejowej ze względu na jej atrakcyjność oraz wzrastającą koniunkturę w kraju i w Europie”. W Urzędzie Miejskim w Chrzanowie Piotr Kowalski złożył już dwa wnioski o wydanie warunków zabudowy. Pierwszy dotyczy montowni wagonów i wytwórni wózków jezdnych dla kolejnictwa. Drugi obejmuje budowę domu. A to dodatkowo uwiarygadnia jego plany, skoro chce się na stałe związać z Chrzanowem.
Dlaczego Miasto nie podjelo stosownych posuniec aby pomoc w otworzeniu zakladu. Jednorazowa finansowa pomoc, z ktorej wszyscy mieliby pozytek. Inne spolki, poddostawcy, transport, wplywy z podatkow, pracownicy lista jest dluga. Widocznie komus zalezalo zeby ten biznes nie wystartowal i tyle. Zawisc i buta. Czekajmy tylko z zalozonymi rekami az przyjdzie inwestor zagraniczny i kupi wszystko za bezcen i caly generowany zysk bedzie odprowadzany poza kraj. Tyle w temacie.
Wspominacie, ze Jaworzno kopalnia i elektrownia stoi. A co z halami w Stelli gdzie miala byc produkcja wagonow wszystko gotowe tylko wyposazyc i produkowac!!!. iIkt o tym nie mowi albo nie chce!! Przedsiębiorcą który zadziałał z takim rozmachem był pan Piotr Nowak - urodzony we Lwowie mieszkaniec Krakowa który do programu przyszedł po 15 milionów złotych na dokończenie budowy nowoczesnej fabryki kolejowych wózków jezdnych. Według pana Piotra zapotrzebowanie na wagony to - w skali europejskiej - 22.000 - 24.000 wagonów rocznie (a każdy wagon wykorzystuje dwa wózki) . Planowana wydajność postawionej przez pana Piotra fabryki to 12 000 wózków, 3000 wagonów i 2 0000 platform kolejowych rocznie, co pozwoli zaspokoić około 10% rynku europejskiego. Jednak swoje palny przedsiębiorca skalkulował ostrożniej - na opanowanie 3% rynku. Daleko posunięta automatyzacja fabryki pozwoli produkować wózki w cenie 12 500 euro za sztukę i oferować je o 10% taniej niż analogiczne produkty konkurencji. Według wyliczeń pana Piotra już w 2015 fabryka może przynieść 380.000.000 złotych zysku netto. W tej chwili pan Piotr zakończył już budowę - kosztem 5 milionów złotych - hali fabrycznej w Chrzanowie - Stella o powierzchni 9.400 metrów kwadratowych. WIecej tu: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1018787&page=34 Fablok - przerobic na ZNTKi bedzie praca. Skonczcie wydawac pieniadze na uzytecznosc pubiczna - jest to ogromny koszt. Wydajcie na cos co generuje dochody i prestiz!!!
jak byl ministrantem to sie nauczyl klamania i manipulacji u najlepszych fachowcow
LOL nikogo nie było na widowni na rynku, pusto jak byk, sami koryciarze!
PISlam jedzie z koksem i żal d%$# ściska Szok ze ktoś buduje szerokie poparcie szok ze komus isdzie zawodowo szok ze ministrant a teraz w PO. w PIS jest spoko glosuja na nieudacznikow slabych miernych ale wiernych
pamiętam wypowiedź Roberta Maciaszka że nie róbmy tutaj wielkiej polityki a zabiega o poparcie i ma je od PSL, SLD, Nowoczesnej, a sam jest w PO i to niby on jest taki lokalny apolityczny? wolne żarty, to zwykły karierowicz który obieca wszystko byle do koryta się dostał a potem śmiech w twarz tak jak był wiceburmistrzem, radnym, posłem, i dyrektorem. A jeszcze nie tak dawno był ministrantem i lektorem w MBR :D o kpinie w ZKKM nie wspominając.
Żona? Serio? Śmiech .... Mozliwe, że ma pomysł na siebie, jedno drugiego nie wyklucza. Jest młody i sukces Chrzanowa będzie jego sukcesem, oczywiste że człowiek pracuje na własne nazwisko. Święte slowa: po owocach ich poznacie.
Pomysły to jedno, wykonanie to drugie. Po owocach ich poznacie;).
Fajnie się czyta, jak sam się tu broni pod nickiem i wspiera go żona.
@monika1975 - Maciaszek miał pomysł, ale nie na Chrzanów. Tylko na siebie.
Czytam niektóre komentarze i wierzyć mi się nie chce, że można tak płytko oceniać rzeczywistość. Maciaszek już wybił się do działań samorządowych na szczeblu wojewódzkim, poszedł dalej a jednak chce wrócić do Chrzanowa i zmierzyć się z takimi atakami jak poniżej. Dlaczego? bo ma pomysł na Chrzanów, jak teraz nie wygra to pewnie pójdzie dalej, a szkoda by było bo widać po ostatnich dwóch latach, że to stracony czas. Nic się nie działo więc tylko on może wskrzesi to miasto. Jest świetnie zorientowany w tym jak dla Chrzanowa czerpać z kasy województwa i programów centralnych, więc mam nadzieję, że nasze miasto zostanie doinwestowane i odżyje dzięki niemu.
Czy publiczne informacje , wystąpienie przy świadkach i ich poparciu, podpisanie glejtu to wyrażenie woli? Coś chyba nie tak. A ten pan Kasprzyk to niby kto? mam milczeć jak za komuny? Jeśli publicznie pisano o niejasnościach , watpliwościach, braku potwierdzeń. Milczeć ? Zapomnieć? Chyba nie na tym polega zycie w społeczeństwie. Jedni maja zakazy , innym wolno wsio? Nie tedy droga.
Wyrażenie woli kandydowania to nie agitacja. A Kasprzyka lepiej nie ruszać, bo się jeszcze okaże, że ma doktorat.