Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Druk katalogów – dlaczego warto?

06.04.2022 00:00 | 0 komentarzy | 1 686 odsłona | red

Materiał promocyjny

Katalog jest obszerną broszurą przedstawiającą ofertę danej firmy. Musi być odpowiednio wykonany i mieć wysoką jakość, aby klienci byli nim zainteresowani. Jak wygląda przygotowanie takich materiałów? Dlaczego warto je drukować? O tym przeczytasz w tym artykule.
0
Druk katalogów – dlaczego warto?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Katalog – drukowana forma reklamy

Wydawać się może, że w dzisiejszych czasach najważniejsze jest prowadzenie działań marketingowych i reklamowych w internecie – w końcu korzystają z niego wszyscy i z pewnością można osiągnąć większe zasięgi. Jednak warto się zastanowić, czy w zalewie internetowych reklam drukowana, tradycyjna forma nie zapadnie bardziej w pamięć odbiorcy? Nie powinniśmy w pełni rezygnować z „przestarzałych” rozwiązań, ponieważ nadal świetnie się sprawdzają.

Jedną z takich opcji jest druk katalogów. Katalog jest doskonałym miejscem, by zaprezentować nasze projekty, produkty i usługi, zaprezentować naszą wizję i misję, pokazać identyfikację wizualną, logo i inne niezbędne informacje, aby potencjalny odbiorca stał się nami zainteresowany.

Jak powinien wyglądać katalog?

Przede wszystkim warto zaprojektować katalog tak, by był zarówno estetyczny, jak i czytelny. Potencjalny klient nie może mieć problemu ze zrozumieniem, co chcemy zareklamować i w jaki sposób. Zazwyczaj na katalogi składa się dużo zdjęć, tekst, prezentacja naszych usług. Często również dowiadujemy się z takich broszur, czym kieruje się firma, jaka jest jej misja czy jak wygląda cały proces produkcji.

W związku z powyższym, tworząc katalog, musimy zrobić naprawdę dobre zdjęcia, które pokazują nasze produkty z jak najlepszej strony, ciekawe, przyciągające opisy i sprawić, by całość była czytelna.

Drukowanie katalogów

Oczywiście, katalog można opublikować online, jednakże jeśli dotrze do klienta w drukowanej formie, możemy mieć większą pewność, że dostanie on zapamiętany i skojarzony z naszą działalnością. Ludzie też często wolą zapoznawać się z dłuższym tekstem na papierze. Dodatkowo nadal mamy do niego większe zaufanie – jeśli firma decyduje się na wydrukowanie oferty i opracowanie jej, może stać się w świadomości odbiorców bardziej wiarygodna.

To kolejny sposób na to, by się wyróżnić i dać się zapamiętać, a to bardzo ważne w biznesie.

Projekt jednak to nie wszystko. Warto wybrać również odpowiednią drukarnię, która zajmie się drukowaniem naszych katalogów – razem z profesjonalistami należy wybrać papier, rodzaj okładki, druku, szycia. Czasami w ofertach drukarni jest również całe wykonanie projektu, co może bardzo ułatwić cały proces.

Materiał promocyjny