Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Czym są kampanie Google Ads?

06.04.2022 00:00 | 0 komentarzy | 1 815 odsłona | red

Materiał promocyjny

Istnieje wiele sposobów na to, aby reklamować swoją działalność w sieci. Jedną z podstawowych metod jest pozycjonowanie stron. Ale to nie wszystko – wiele korzyści może przynieść dobrze poprowadzona kampania Google Ads. Z czym się ona wiąże? Dlaczego warto w nią zainwestować? Jeśli zadajesz sobie podobne pytania – przeczytaj ten artykuł!
0
Czym są kampanie Google Ads?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Reklama organiczna a Google Ads

Jednym z zadań, jakie przedsiębiorstwa mające swoją stronę internetową w sieci zlecają agencjom interaktywnym, jest pozycjonowanie. Prace z zakresu SEO mają na celu podwyższenie pozycji witryny w tzw. wynikach organicznych. Pod tym pojęciem rozumiemy rezultaty wyszukiwania, które nie wynikają z, dosłownie ujmując, płacenia np. Google (czyli inaczej niż kampanie PPC) za wyświetlanie adresu do strony na szczycie, tylko są efektem całego procesu optymalizacji strony.

W takim wypadku obejmuje to m.in.:

  • optymalizację kodu witryny,
  • przyspieszenie jej wczytywania,
  • linkowanie pod określone wyrażenia kluczowe,
  • zamieszczanie unikalnych treści…

… i wiele innych działań. Tym samym to praca, która często zajmuje pewien czas, aby wywindować witrynę w SERP-ach. Wiele zależy np. od konkurencji, z jaką firma mierzy się na rynku.

Po drugiej stronie narzędzi, z jakich firmy mogą skorzystać, by promować swoje usługi w sieci, jest reklama PPC w Google Ads (dawniej AdWords). Niewykluczone, że wcześniej już spotkałeś się z jedną lub drugą nazwą, ale jeśli szukasz więcej informacji na jej temat – prawdopodobnie nie korzystałeś z tego narzędzia. A najpewniej znacznie zwiększy ono Twoje wyniki! Dlaczego?

Otóż Google Ads to płatne reklamy, które mogą być opłacane za wyświetlenie (PPV) lub przez kliknięcie, czyli kampanie PPC. Planując je, można precyzyjnie określić budżet celu, jaki chce się osiągnąć. Najważniejsze jednak jest to, że w przeciwieństwie do wyników organicznych, Twoja strona od razu pojawia się potencjalnie zainteresowanym, gdyż płatne linki znajdują się zawsze na szczycie wyszukiwań.

Dlaczego warto zainwestować w kampanię Google Ads

Jeśli zajęcie pierwszych miejsc w SERP-ach rozbudziło Twoją ciekawość, to poznaj też inne zalety, jakie daje Ci kampania Google Ads! Przede wszystkim – już od pierwszego dnia jej trwania wyprzedasz konkurencję. Internauci zainteresowani konkretnymi usługami od razu widzą Twoją ofertę w wynikach jako pierwszą. Co więcej, reklamy mają różne formy, w tym tekstowe, graficzne oraz wideo. Tym samym możesz np. przedstawić swoje produkty w najatrakcyjniejszej formie. Ponadto kampanie PPC odbywają się nie tylko w wyszukiwarce Google, ale i w aplikacjach oraz serwisach współpracujących z tym internetowym gigantem. W ten sposób więc znacznie zwiększasz swoje zasięgi.

Wybierz profesjonalnie prowadzoną kampanię!

Jeśli zależy Ci na efektywnym budowaniu pozycji w Internecie i szybkich rezultatach, zdecydowanie powinieneś bliżej przyjrzeć się temu, co może Ci zagwarantować kampania Google Ads. Stanowi ona skuteczne rozwiązanie jako samodzielny element promocji, ale świetnie spisuje się również w formie wsparcia dla tradycyjnych procesów SEO.

Materiał promocyjny