Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Kolorowe kapelusze, czyli bezpieczne lub ryzykowne pozycjonowanie. Zobacz, co warto wybrać

07.12.2020 00:00 | 0 komentarzy | 1 532 odsłona | red

Materiał promocyjny

Zainteresowało Cię SEO dla własnego przedsiębiorstwa? Prawdopodobnie obiły Ci się o uszy terminy, takie jak Black Hat oraz White Hat. Strategia kolorowych kapeluszy to nic innego, jak zbiór dozwolonych lub zabronionych zasad podczas pozycjonowanie stron internetowych. Jeżeli wybierzesz drogę nakreśloną przez wyszukiwarkę Google, po kilku miesiącach zaobserwujesz wiele zmian w funkcjonowaniu firmy. W przeciwnym wypadku, Twoja przygoda z indeksowaniem może się błyskawicznie skończyć. Zobacz, co warto wdrożyć, a czego należy unikać przy reklamie w sieci.
0
Kolorowe kapelusze, czyli bezpieczne lub ryzykowne pozycjonowanie. Zobacz, co warto wybrać
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Najkrótsza droga do wyindeskowania z rankingu Google? Czarny kapelusz!

Zaczniemy od ciemnej strony pozycjonowania, czyli od Black Hat SEO. Na pierwszy rzut oka wykorzystywanie technik czarnego kapelusza może przynieść niesamowicie szybkie efekty pracy nad pozycjami w rankingu Google. W przypadku, gdy najgroźniejsza konkurencja czeka na nie do kilku miesięcy, można osiągnąć zauważalną przewagę już na starcie. Rzeczywistość nie jest jednak aż tak kolorowa, ponieważ algorytm największej wyszukiwarki na świecie stosunkowo szybko jest w stanie wyłapać przedsiębiorców bądź specjalistów, którzy regularnie sięgają po metody Black Hat SEO. Kara ręczna bądź filtr to najłagodniejsze kary w tym wypadku. Za takie przewinienia grozi bowiem całkowite wyindeksowanie z zestawienia, co w realnym świecie przełoży się na gigantyczne wręcz spadki. Wśród zakazanych technik znajduje się między innymi nienaturalne upychanie słów kluczowych, maskowanie, korzystanie z systemu wymiany linków, spamowanie bądź tworzenie parasite hostingów, małych stron zapleczowych dla linków do głównej domeny.

Kolor biały zawsze kojarzy się pozytywnie. Również w pozycjonowaniu stron

Zdecydowanie bardziej bezpieczne i przyszłościowe okazuje się być korzystanie z pozytywnych praktyk, opisanych przez specjalistów jako White Hat SEO. Biały kapelusz to znak rozpoznawczy dla uczciwych agencji, takich jak chociażby afterweb.pl z miasta Wrocław. Pozycjonowanie stron taką metodą przyniesie oczekiwane efekty już po kilku tygodniach, a oczekując kilka miesięcy można spodziewać się dołączenia do peletonu ścigającego branżowych liderów. Nawet w tak atrakcyjnych sprzedażowo miejscowości, jak miasto Bydgoszcz. Domeną White Hat SEO będzie tworzenie unikalnych treści, które maksymalnie wyczerpują konkretny temat oraz charakteryzują się umiejętnym nasyceniem słowami kluczowymi. Co więcej, Twoja zawartość tekstowa powinna być odpowiednio zaprezentowana, podzielona na nagłówki i wyposażona w grafikę. Pozytywnie przez algorytm Google odbierana jest również profesjonalna optymalizacja struktury firmowego portalu. Zwróć szczególną uwagę na tytuł i opis strony, adresy URL czy na sposób linkowania wewnętrznego. W ostatnich latach do rangi priorytetu urosło dbanie o użytkowników mobilnych. Jeśli planujesz zawitać na pierwszej stronie listy SEPR, wprowadź responsywność, czyli gotowość do wyświetlania portalu firmowego nie tylko na desktopach, ale także na smartfonach i tabletach.

Materiał promocyjny