Nie masz konta? Zarejestruj się

Chrzanów

Kierowca ma przeprosić pasażera

09.09.2019 17:49 | 4 komentarze | 15 044 odsłon | Marek Oratowski

Przedstawiciele ZKKM rozpatrujący skargę pasażera linii nr 15 doszli do wniosku, że kierowca miał powody, by wyprosić go z pojazdu. Jednak sposób, w jaki to zrobił, był naganny.

4
Kierowca ma przeprosić pasażera
Kierowca twierdził, że pasażer mógł ubrudzić inne osoby jadące w autobusie oraz siedzenia fot. ilustracyjne pixabay.com
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Pasażer w pobrudzonym stroju roboczym chciał jak zwykle wsiąść w centrum Młoszowej do autobusu linii 15, by dojechać nim z pracy do domu w Chrzanowie.

Kierowca nakazal mu wysiąść. Twierdził, że mógł zabrudzić siedzenia i innych pasażerów. Męzczyzna nie chciał tego zrobić, więc kierowca wezwał policję. Ta poprosiła pasażera, by wysiadł. Ten twierdzi, że kierowca użył wobec niego obraźliwych słow. Czekał potem na kolejny autobus godzinę.

Męzczyzna złożył skargę do ZKKM-u. Jego przedstawiciele doszli do wniosku, że kierowca mógł nakazac mu opuścic pojazd, ale zrobił to w naganny sposób, co uwidocznił monitoring z autobusu. Dlatego kierowca, który został już ukarany przez swojego szefa, ma bezpośrednio przeprosić pasażera w siedzibie związku.

O sprawie więcej piszemy w bieżącym numerze "Przełomu".