Nie masz konta? Zarejestruj się

Chrzanów

Nie możesz wyjechać ze szpitalnego parkingu? Zawołaj ochroniarza

26.02.2015 15:26 | 1 komentarz | 4 910 odsłony | Anna Jarguz

Odwiedzający lecznicę nie wiedzą, gdzie interweniować w razie problemów z urządzeniem do poboru opłat za parking. Na maszynie zawisła kartka, że u dyspozytora. Szybko jednak została zdjęta.

1
Nie możesz wyjechać ze szpitalnego parkingu? Zawołaj ochroniarza
Kartki na wpłatomacie już nie ma
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Ludzie przyjeżdzający do szpitala samochodami regularnie skarżą się w redakcji "Przełomu" na system płatnego parkowania. Twierdzą, że wpłatomat blokuje się, źle odczytuje wrzucane do niego pieniądze. Bywa też, że nie wydaje reszty.

Po ostatnim artykule w gazecie na urządzeniu zawisła kartka „by wszelkie awarie zgłaszać dyspozytorowi szpitala". Pojawił się numer kontaktowy i informacja, że telefon leży na biurku ochroniarza. Na polecenie kierownictwa placówki informacja została zdjęta.

- Kartkę zawiesił samowolnie pracownik firmy podwykonawczej, po czym została zdjęta przez naszego pracownika. Osoba z firmy podwykonawczej została pouczona. Informacji dotyczących obsługi urządzenia do poboru opłat udziela ochroniarz. To on w razie potrzeby, na przykład awarii, zawiadamia odpowiednie służby szpitala - mówi Agnieszka Dyba, kierownik działu organizacji i kadr w chrzanowskiej lecznicy.

Problem w tym, że ochroniarz nie zawsze jest w pobliżu. Osobom, które mają problem z opłatą za postój, urzędnicy radzą, by za każdym razem drukowały potwierdzenie wykonanej transakcji, a także kierowały się instrukcją korzystania z wpłatomatu.