Krzeszowice
Działa nowy peron na stacji w Krzeszowicach (WIDEO)
W Krzeszowicach podróżni mogą korzystać z nowego peronu. Dotarcie na niego wiąże się jednak z utrudnieniami.
Materiał wideo:
Od czwartku pasażerowie nie mogą korzystać z dotychczasowych peronów, bo te zostały zamknięte i będą modernizowane.
Żeby dostać się na nowy peron - trzeci trzeba pokonać 460-metrową trasę od strony ul. św. Floriana. Jest dokładnie oznakowana. Spacer zajmuje około dziesięciu minut.
Nowy peron robi jednak wrażenie. Stoją już na nim wiaty i ławki, działa system nagłośnienia i oświetlenie.
Przy nim zaczęto już budowę przejścia podziemnego, które ma połączyć wszystkie trzy perony.
- Nowe tory i peron usprawnią obsługę pociągów na stacji. Pozwoli to na uruchomienie dodatkowych, wakacyjnych połączeń kolejowych, między innymi w kierunku Świnoujścia, Kołobrzegu i Krakowa - informuje Piotr Hamarnik z zespołu prasowego PKP PLK S.A.
Prace prowadzone są w ramach modernizacji linii kolejowej E30.
Więcej na temat inwestycji przeczytacie w kolejnym wydaniu papierowej lub elektronicznej wersji "Przełomu"
Komentarze
10 komentarzy
Mięczysław zdecyduj czego chcesz. Poprosiłeś choć o jeden malutki o przykład to go otrzymałeś I co? Nic dalej źle To na przyszłość nie zadawaj pytań na które z góry masz już swoją odpowiedź.
VBFFFFFF
Tak rozkminiacie czy to Ci czy tamci rządzący się do tego bałaganu inwestycyjnego na lini Kraków Katowice przyczynili. A tak zastanówcie się komu najbardziej zależy, by ta inwestycja się ślimaczyła jak najdłużej? Jest pewien beneficjent co już od ponad 20 lat kroi zmotoryzowanych na pewnym odcinku drogi ze szlabanami...
Kilkadziesiąt kilometrów już z 10 lat. Dłubią, dłubią, dłubią i dłubać będą jeszcze nie wiadomo jak długo. Przebudowa tej linii to od jej początku pokaz nieudolności organizacyjnej. W latach 60 -tych trwało to (przebudowa i elektryfikacja) coś ze 2 lata, pociągi jeździły cały czas, a po zakończeniu też jeździły 140 km/h. Ale jak robili odcinek Trzebinia - Krzeszowice, to z obydwu stron torów było czarno od ludzi i sprzętu.
Oooo, no nie, no szacun, czapki z głów. Wystarczyło towarzyszom od zielonej wyspy jedyne osiem lat rządów i siedem perspektywy unijnej by wymienić szyny na ośmiu kilometrach szlaku! Rekord! Kilometr na rok, nie mam pytań. A dodam jeszcze od siebie , że tylko na jednym torze bo drugi sobie pozostał po staremu. Nie ma co- słuszną linię miała tamta władza- by sparafrazować klasyka ;-))))))) Jeszcze jakieś sukcesy? :-)))))
Mięczysław Nieznajomski proooszę cię bardzo np. remont toru na szlaku Trzebinia-Dulowa
Aaaa hahahasler wrócił i jego teksty :))) Uwielbiam!!! Haslerku drogi czy mógłbyś przedstawić wszystkie sukcesy i dokonania rządu PO-PSL dotyczące modernizacji linii 133 ? No to chociaż jeden... malutki... proooszę...
Anty po Szczęść Boże. "...Ooooo widzę, że pan się ładnie przedstawił przed nami tutaj w tej chwili..."
Komentarz został usunięty z powodu złamania regulaminu.
Trzy lata budowali towarzysze z dojnej zmiany suwerenowi rampe. Pozdrowienia ze stadniny Michałów.