Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Porażka..... Te 20 minut to jakiś ponury żart. Wyciaganie kasy po przykrywką myślenia o petentach. 1.5 godziny to apsolutne minimum na załatwienie czegokolwiek. Ostatnio wpadłem z samego o 7:00 i już było 6 osób przedemna, start o 7:15 więc już 3/4 tych śmiesznych 20 minut było "na straty". 7:15 już ponad 10 osób w kolejce..... Co do urzedników to wtedy też usłyszałem jak jedna Pani rozmawiać przez tel idac do budynku po zaparkowaniu. Cytuje "porażka, przyjedzam do pracy i nie mam gdzie zaparkować". Także urzednicy uważają, że im się miejsce postojowe należy, osobiście też tak uważam, ale na pewno nie kosztem petentów. Co do tego jak to rozwiązać to wszystkim show wydaje to takie proste, numerem anuluje bilet. Wiec już wam podpowiem, jaki problem iść po numerek a później na miasto na 3 godziny ( niekiedy tyle może zająć sprawa w urzedzie), a pozniej chcieć anulowania zaplaty za parking? Bez budowy parkingu się nie obejdzie, albo dodatkowych obowiązków dla urzedników którzy potwierdza na bilecie wizytę petenta. Przed załatwieniem sprawy też można gdzieś iść więc tu też pole do nadużyć.

Napisany przez raptor, 20.10.2019 14:17

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.236.234.62 / ec2-3-236-234-62.compute-1.amazonaws.com
claudebot