Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
@Alicja Molenda, Pani Redaktor, argument, że żadna z gazet lokalnych w 150 tysięcznym Jaworznie (gdzie funkcjonuje conajmniej 5 lokalnych gazet, nie liczac mutacji ogólnopolskich dzienników) nie robi tego za darmo jest dość odważny w sytuacji, kiedy na rynku prasowym powiatu chrzanowskiego jesteście monopolistą (i jako jedyni kojarzeni z marką "gazety lokalnej"). Na plakaty, ulotki etc. zapewne, znając trochę polskie realia, musiał być rozpisany przetarg, gdyż drukarnie, w przeciwieństwie do mediów, są wyłącznie od tego, aby na druku jak najwięcej zarabiać. Oczywiście, "Przełom" to Pani prywatna firma, może Pani zarabiac na druku i opisie czego Pani chce i w dowolnych ilościach. Ale wierząc jeszcze w takie kategorie dziennikarskie, jak bezinteresowność czy poczucie misji, lub chociażby wypełniając podstawową funkcję mediów, jaką jest informowanie, uważam, że powyższy wpis redaktora Kozickiego jest conajmniej marnej wartości we wszystkich tych kategoriach. Pokazujecie wypowiedzi kilku nie do końca zorientowanych ludzi, którzy wyłącznie ze swojej winy, nie zapoznali się z wywieszonymi znacznie wczesniej rozkładami i narzekają na nie. I tylko to stanowi warstwę tej notki, w eter idzie obraz "chaosu" i "dezorganizacji". Słowem się nie zająkniecie w głównych leadach np. o mBilecie, czy innych zmianach. I jeszcze tak na marginesie - te informacje, które dostaliście od Maciaszka (swoją drogą - czemu nie od Dyszego?) i publikujecie w środowym "Przełomie", w poniedziałek 29 lipca opublikowali bracia Jeskowie (też prywatni przedsiębiorcy!) na swoim portalu chrzanowski24.pl. I raczej tez zrobili to bezinteresownie. W tym samym dniu, na przelom.pl głównym leadem był filmik "Prawie jak na wojnie". Dzisiaj portal ch24 informuje w głównym leadzie o zmianach typu bilet na komórkę, a Wy o Pani Michalinie która nie wie czym ma wrócić, bo ucięto trójkę z przodu w numerze autobusu (!). Polecam Pani Redaktor, nie roszczac sobie prawa do monopolu na racje, poczytać wszystkie dotychczasowe wpisy pod tym "artykułem". Wszyscy dostrzegli, że przesadziliście i wyolbrzymiliście, przemilczajac inne rzeczy. I stawiam tezę, że gdyby ZKKM ogłoszenia u Was zlecił (czy to grube rozkłady, czy jakiekolwiek inne informacje typu cennik, regulamin) opisalibyście to trochę inaczej. Na pewno nie twierdząc, ze jest chaos.

Napisany przez ~objectyv, 02.09.2011 01:05

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.144.91.223 / ec2-3-144-91-223.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)