Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Ole obsługa w tym Tesco powinna iść na szkolenie w obsłudze klienta. Jest tylko jedna kasa czynna z kasjerką , a kolejka do niej jest na pół sklepu. Obsługa twierdzi ,że jest mało ludzi na sklepie i nie jest wstanie uruchomić dodatkowej kasy. Na kasach samoobsługowych, przy większej ilości towaru, czas zeskanowania i załatwienia płatności wydłuża się do kilkunastu minut, a nie tak jak miało być :"szybciej i przyjemnie". Sklep w ten sposób traci klientów, bo stać 40 minut w kolejce żeby być obsłużonym to przesada, zwłaszcza ,że obok jest inny sklep z porównywalnymi cenami, a kas jest kilka i załatwienie się przy kasie to kwestia kilku minut.

Napisany przez jerzy5555, 28.08.2019 14:13

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.218.234.83 / ec2-18-218-234-83.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)