Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Ale, jak to się teraz modnie mówi, "operatora" telefonii czy tv kablowej możesz sobie zmienić, a "operatora" ( dawniej; dostawcy) wody do domu raczej nie (pomijając studnię i wiadro i to nie wszędzie). Dlatego taryfy i koszty dostawy wody (itp.) powinny być "pod szczególnym nadzorem", w zasadzie jednolite dla wszystkich i nie powinny dzielić odbiorców (praktycznie przymusowych) na bardziej operatywnych i mniej operatywnych, bo to jest krok w kierunku "lepszego sortu" i "gorszego sortu". Zwykle tak to się niewinnie zaczyna. P.S. Pewnie się zaloguję, tylko na razie mi się nie chce, a te "złoty dwadzieścia" zysku nie wiem czy mnie zmobilizuje.

Napisany przez stary zgred, 19.05.2018 08:42

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.93.210 / ec2-3-145-93-210.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)