Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Przecież autobusy będą mogły jeździć starym przepustem pod torami, a ulice doprowadzające do wiaduktu z obydwu stron, od Chrzanowa i od centrum Trzebini, staną się puste jak drogi osiedlowe. to jest szansa na błyśnięcie pomysłem przez ulubieńca internautów, prezesa Marka. Mógłby na czas remontu uruchomić linię wahadłową, jeżdżącą np. wokół (za przeproszeniem IPN) ZWM-u do Chrzanowa z rundką wokół centrum Chrzanowa. Od rana do wieczora co 10 minut (wynalazek krakowski; ustalili tam naukowo, że jak tramwaj czy autobus jeździ co najmniej co 8 minut, to ludzie uważają, że "nie czekają", a mają tam ze 20 uniwersytetów i jedną politechnikę, więc można im jako tako wierzyć - na prowincji może być co 10 minut, lud tu bardziej odporny na niewygody). Na okrągło, a na odcinku; przystanek Dworzec w Trzebini - Bereska bezpłatny, coby ludziska na wiadukcie pod młoty pneumatyczne nie włazili. A jak komuś 10 minut za dużo, to kładką nad torami i tyłami klasztoru też można. No i niech dyrektor od dróg, zanim zajmie się ważniejszymi sprawami, pomyśli o tymczasowych światłacch na przepuście przy osadnikach. Przynajmniej w godzinach szczytu.

Napisany przez stary zgred, 31.03.2018 10:01

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.147.73.35 / ec2-3-147-73-35.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)