Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Idąc tym tokiem rozumowania to czy Stalexport OBNIŻYŁ cenę za przejazd, kiedy to GDDKiA zrobiła remont węzła Murckowska, a co było obowiązkiem Stalexportu, ponieważ do 2007-2008 odcinek autostrady, na którym obowiązywała koncesja obejmował węzeł Murckowska. Chyba nie obniżył, zatem robi w bambuko wszystkich obywateli tego kraju. Ponadto fajną mentalność Stalexport prezentuje - coraz więcej kierowców jeździ, więc musimy powiększyć bramki, żeby więcej kierowców obsłużyć = mieć większy zysk - pojedziemy po bandzie i wyciągniemy na to kasę od kierowców. Przecież naszego zysku nie będziemy pomniejszać. W normalnie funkcjonującej firmie zysk jest przeznaczany na inwestycje, żeby jeszcze bardziej zysk maksymalizować. Ale nie Stalexport. Im jeszcze mało. Zgadnijmy co będzie, jeśli w ogóle Stalexport zdecyduje się wypełnić warunki koncesji i rozpocznie prace na węzłach byczyńskim, rudniańskim. Pewnie znowu będzie o złotówę drożej. A jak węzłów nie będą robić to zawsze znajdzie się jakiś dobry powód, żeby zgolić znowu frajerów na większą kasę. Jestem tylko ciekawy czy nasze państwo, które istnieje tylko teoretycznie, pociągnie za wąsa do odpowiedzialności pana, który praktycznie sam ze sobą podpisał koncesję.

Napisany przez rhcp, 01.03.2015 19:08

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.139.83.79 / ec2-3-139-83-79.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)