Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Próbuję spojrzeć okiem laika i nie chwytam tego co piszą kierowcy. Jeden „tez kierowca” sąd wydał o winie a nie wskazał jednoznacznie jakiej winy, czego winy, jakim czynem? Iny kierowca (w ps. WAG, poniżej) pisze, ze tam powinno być 4 m a nie 3,2 w Przełomie jest że 3,6? I jeszcze się wspomina ze gdzieś pod drodze jest zakaz wjazdu samochodów ciężarowych. Czy ktoś mógłby mi tak na prosty rozum napisać dlaczego jest zakaz wjazdu ciężarowych? Co to znaczy, ze powinno być 4 m? Pogubiłem się w tych podawanych parametrach. Czy cysterna ma ponad 3,2 m lub tez ponad 4 m. Jakie jest uzasadnienie zamontowania takich a nie innych znaków? Co tak naprawdę było przyczyną zagrożenia w ruchu lądowym? Na laika to mi widać jakoś tylko powody do jakiegoś mandatu i punkty karny, czy coś w tym rodzaju, nie chce tu przesądzać. Chyba może rozumiem albo nie wiem ze błąd czynności pracy był co do znaków ale nie rozumiem przyczyn uszkodzenia cysterny? Czy ktoś mi pomoże wyjść z tego labiryntu? ps. http://www.przelom.pl/przelom-online-archiwum.php?t=Trudna-operacja-w-ciagu-godziny&p=2008_9_2696 ~WAG: (27.9.2008, 21:04:14): Kierowca okaże się niewinny poneważ jechał drogą zaliczoną do dróg krajowych a tam obowiązuje wysokość wiaduktów nad drogą powyżej 4m a tam wysokość wynosiła tylko 3,2m.Znak zamontowany na wiadukcie widoczny dopiero po zkręceniu w prawo.Kiedy jest ciemno wykonując manewry na skrzyżowaniu można go nie zauważyć

Napisany przez ~~kung fu standard, 01.10.2008 10:59

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.217.45.29 / ec2-18-217-45-29.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)