Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Dodać należy że remont łącznic na węźle Chrzanów I (Trzebińska) prowadzony jest może z rękami i nagami ale niestety bez głowy. Jeżeli zdecydowano się wymieniać podłoże tak głeboko, to należało zmodyfikować przebieg dwóch łącznic A4-(wyjazd od strony Krakowa) na kierunek Chrzanów oraz A4 (Wyjazd od strony Katowic) kierunek Trzebinia. Obecnie wyjeżdzając z nich na drogę Chrzanów-Trzebinia (DK79) niewiele widać zza barier (no chyba że jest się kierowcą cięzarówki lub autobusu). Brakuje też tam znaku STOP. Znak USTĄP P.P. to zbyt mało! A wystarczyło przebieg tych jezdni przesunąć w stronę odpowiednich wjazdów na A4 (przy ul.Długiej iul. Trzebińskiej) i dobudować krótkie pasy rozbiegowe. Jak to działa można podpatrzyć np. na węźle Mirowskim w Krakowie.

Napisany przez ~~gl, 21.05.2009 14:22

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.137.216.187 / ec2-3-137-216-187.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)