Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Sami się wpędzacie w takie długi. Oto przykład. Dziś na przystanku w Libiążu zatrzymał się autobus linii 361. Ludzie wsiedli i kierowca zauważył, że jeden z pasażerów nie skasował biletu. Zainterweniował. Wstał, poszedł na tył autobusu, zapytał czy ma bilet i wyprosił go z autobusu, gdyż mężczyzna owego nie posiadał. Pan wysiadł, poprzeklinał ale postanowił poczekać na kolejny autobus (na który ja również czekałam) linii K. Autobus podjechał, Pan wsiadł i radośnie przywitał kierowcę. Całą drogę stał przy kierowcy i z nim dyskutował. Kierowca (kolega) nie zapytał czy posiada bilet. Morał każdy sam sobie wyciągnie. Pracownicy sami okradają ZKKM a obrywa się nam. Panie Gruber może czas na zmiany??

Napisany przez ~~Mery, 10.12.2009 18:30

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.141.7.130 / ec2-3-141-7-130.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)