Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
To jest zupełnie poważna sprawa. Z artykułu wynika, że osoba niepełnosprawna ma zapewnioną przez PKP PLK bezpłatną opiekę i pomoc w podróży. Chcąc np. wyruszyć w podróż ze stacji Libiąż ma 2 możliwości: [1] zamówić w PKP PLK otwarcie bramki na określoną datę i godzinę - najpóźniej 48 godzin przed podróżą - w tym przypadku pomoc ma być gwarantowana; [2] będąc na stacji zgłosić telefonicznie potrzebę otwarcia bramki - pracownik PKP PLK dojedzie po pewnym czasie i bramkę otworzy, ale nie wiadomo jak długo trzeba na niego czekać. A czy autorka nie ma propozycji jakiegoś rozwiązania tego problemu, bo na tej stacji chyba nie ma żadnego personelu a zatrudnianie odźwiernego raczej nie wchodzi w rachubę? Ten radny też nic nie potrafił zaproponować?

Napisany przez Toed, 27.03.2023 17:34

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.216.190.167 / ec2-18-216-190-167.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)