Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
To jest zadziwiające: Przed modernizacją linii kolejowej był tam wąski i niski przejazd dla pojazdów o wysokości do 2,60 m - jak widać w linku załączonym przez AAA .Korzystali z niego głównie piesi i rowerzyści. W wyniku modernizacji miasto Chrzanów dostało w prezencie od państwa wiadukt o szerokości ok. 11 m, w tym jezdnia jest szeroka na ok.7 m - widać na zdjęciu w tym artykule. I władze Chrzanowa zafundowały nam pod tym wiaduktem ulicę dla pojazdów o maksymalnej wysokości 2,80 m - czyli jedynie dla rowerzystów, samochodów osobowych i dostawczych. Czy nie można było wykorzystać tej szansy i zbudować tam prawdziwej ulicy łączącej Starą Hutę z Fabryczną - aby ominąć węzeł Sienna - Podwale?

Napisany przez Toed, 27.08.2022 09:25

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.14.251.243 / ec2-3-14-251-243.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)