Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Lejter_1980 ceny, które podajesz są z kosmosu.Biurko za 3 tysiące czy 4 tysiące, fotel za 1,5 tysiąca można kupić sobie w domu za własne pieniądze a wydając publiczne trzeba się mocno zastanowić. Mieszkańcom nie zależy jaki będzie fotel czy biurko tylko jaki będzie człowiek, urzędnik, który będzie na nim siedział. Bez przesady w dobie gdzie ceny idą w górę, kolosalna stawka za śmieci, wzrost podatków w gminie a tu wydaje się taką kasę na zbytki.Z tego co się orientuję to parkiet w gabinecie burmistrza odnawiał/cyklinował/ już były burmistrz, to chyba opisywany remont podłogi dotyczy tylko sekretariatu? Brawo dla Redaktora, który otworzył mieszkańcom oczy podając koszty remontu i wiemy jak są wydawane publiczne /nasze pieniądze/.Dobry gospodarz dba o mieszkańców i ich potrzeby a nie o swoje własne zachcianki. Mieszkańcom wciska się "kit", że nie ma na nic pieniędzy.A z czego wzięły się te niby oszczędności?Gdzie są radni? Po to zostali wybrani żeby dbać o interesy mieszkańców i nie pozwolić na bezsensowne wydawanie pieniędzy. Ponad 8 tysięcy za projekt aranżacji wnętrz sekretariatu i gabinetu burmistrza, dla mnie to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Ponad 47 tysięcy za meble i ponad 80 tysięcy za remont, To niegospodarność!

Napisany przez tadeuszwozniak1, 12.01.2020 22:48

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 13.59.36.203 / ec2-13-59-36-203.us-east-2.compute.amazonaws.com
claudebot