Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Potykacze reklamowe, czyli jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta?

03.07.2022 23:20 | 0 komentarzy | 2 244 odsłony | red

Materiał promocyjny

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Jeżeli chcemy odpowiednio zaprezentować naszą firmę i przyciągnąć klientów, potrzebujemy odpowiednich narzędzi. Potykacze reklamowe są popularną formą reklamy, a zarazem jedną z najstarszych z nich. To doskonały sposób na przedstawienie naszego biznesu przechodniom, zaprezentowanie logo firmy, menu czy zdobycie klientów chwytliwym hasłem.
0
Potykacze reklamowe, czyli jak zwrócić uwagę potencjalnego klienta?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Czym jest potykacz reklamowy?

Potykacze reklamowe pełnią głównie funkcję informacyjną. Jest to konstrukcja składająca się z dwóch połączonych ze sobą na grzbiecie tablic/płyt rozstawianych w kształt litery A lub odwróconego V.

Najczęściej takie same treści reklamowe umieszcza się na obu tablicach, jednak można też zaprezentować na nich inne promocje lub przykładowo na jednej stronie hasło reklamowe, a na drugiej promocję dnia. Możemy też przykładowo na jednej tablicy poinformować o dostępności danego produktu, a na drugiej umieścić hasło reklamowe. Chcąc osiągnąć pożądane efekty, warto zadbać o to, aby na ekspozytorze było logo naszej firmy i jej strona internetowa (a właściwie jej adres).

Zalety stojaków reklamowych

Potykacze reklamowe są łatwe w montażu, wyglądają bardzo elegancko i pomagają w reklamowaniu naszego biznesu. Interesujący przekaz zostanie zapamiętany i może zaprosić klientów do interakcji. W dowolnej chwili możemy przestawić je na inne miejsce i dostosować napis reklamowy do konkretnej sytuacji.

Potykacze reklamowe są bardzo uniwersalne, mogą stać zarówno na zewnątrz, jak i w pomieszczeniu. Są łatwe w czyszczeniu, transporcie i zajmują mało miejsca. Dodatkowo są bardzo praktyczne – mogą zostać użyte zarówno w celach reklamowych, promocyjnych, informacyjnych, jak i użytkowych.

Odpowiednio postawiony potykacz ma sprawić, by przechodzień zawiesił na nim wzrok i zainteresował się prezentowaną ofertą.

Banery reklamowe a potykacze

Banery, w odróżnieniu od potykaczy, nie są takie uniwersalne i nie możemy ich stosować w centrum miasta czy w niewielkich zamkniętych przestrzeniach. Świetnie sprawdzają się natomiast np. na targach czy innych wydarzeniach odbywających się wewnątrz budynków.

 

Jaki stojak reklamowy wybrać?

Na rynku dostępne są statywy reklamowe w różnych wariantach. Do wyboru są potykacze z białą i czarną tablicą, z ramką oraz z przegrodami na ulotki i broszury. Są wykonywane z różnych materiałów: z drewna, aluminium, PVC, metalu i płyt OSB. Oto kilka popularnych typów potykaczy:

Potykacze z białą tablicą suchościeralną

Na potykaczach z białą tablicą codziennie możemy umieszczać inny napis ścieralnymi pisakami. Ścieralne tablice są bardzo charakterystyczne głównie dla lokali gastronomicznych – informują o aktualnej ofercie i promocjach.

Potykacze kredowe z czarną tablicą

Stojaki kredowe są najbardziej popularną wersją stojaków reklamowych. Pozwalają na częste zmiany – wystarczy zmyć kredę na mokro i umieścić nową informację. Te stojaki zbudowane są z dwóch złączonych ze sobą drewnianych ram, a w ich wnętrzu znajdują się czarne tablice. Po tablicach możemy pisać pisakami kredowymi, jak i samą kredą. Potykacz kredowy możemy najczęściej spotkać przed restauracją lub sklepem – ma on na celu zaprezentować produkt w promocji lub danie dnia.

Stojaki reklamowe z ramką OWZ

Potykacz reklamowy z zatrzaskową ramką „otwórz-włóż-zamknij” jest dwustronny. Wykonany jest z profilu aluminiowego 32 mm i dostępny w różnych formatach: A4, A3, A2, A1, B1 i B2. Ramki i plecy takiego potykacza są całkowicie odporne na działanie warunków atmosferycznych (np. śnieg i deszcz) i rdzę, nie utleniają się i nie zmieniają koloru. Natomiast sam plakat chroniony jest antyrefleksyjną folią, odporną na promienie UV.

Ten rodzaj potykaczy znajduje zastosowanie podczas wystaw, w przydrożnej prezentacji plakatów, w restauracjach (możemy w nich zaprezentować menu) lub przy różnych atrakcjach turystycznych, by np. informować w jaki sposób odbywa się obsługa klienta.

Potykacz reklamowy na ulotki

Stojaki do promocji ulotek najczęściej rozkładają się do dużych rozmiarów, natomiast po złożeniu mieszczą się do malutkiej aluminiowej walizki. Idealnie sprawdzą się podczas targów, w biurze, recepcji i w hallu.

Podsumowanie

Bez odpowiedniej reklamy nasz biznes nie ma szansy na rozwinięcie się. Potykacz to bardzo proste, popularne i skuteczne rozwiązanie – ma za zadanie informować o produkcie lub usługach naszej firmy i zachęcić klienta do skorzystania z naszej oferty. Ekspozytory robione na zamówienie wyróżniają się indywidualnym designem, wysoką jakością i długą wytrzymałością – będą idealnie dopasowane do naszych potrzeb i pozwolą prezentować umieszczoną na nich treść przez wiele sezonów/lat.

Materiał promocyjny