Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Outsourcing usług graficznych

12.05.2022 10:02 | 0 komentarzy | 1 352 odsłona | red

Materiał promocyjny

Rozwojowi firmy nieuchronnie towarzyszy zwiększanie się liczby obowiązków, które trzeba wykonywać. Niektóre przedsiębiorstwa w takich momentach decydują się korzystać z outsourcingu, np. usług księgowych, marketingowych czy graficznych. Co to jest outsourcing i czy warto z niego korzystać?
0
Outsourcing usług graficznych
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Outsourcing - czym jest?

Pojęcie „outsourcing" powstało wskutek połączenia trzech angielskich słów - outside resource using, które oznaczają wykorzystywanie źródeł/zasobów zewnętrznych. Tłumaczenie to, zresztą dobrze oddaje to, czym outsourcing jest.

Outsourcing to zlecanie zewnętrznym podmiotom (najczęściej specjalistycznym firmom) części obowiązków  nad poszczególnymi zadaniami, projektami lub obszarami działalności firmy na podstawie zawartej uprzednio umowy. Firmy, zamiast zatrudniać nowych pracowników czy otwierać nowe działy, po prostu zlecają konkretne zadania przedsiębiorstwom z zewnątrz. Outsourcing może obejmować działania w różnych dziedzinach, jednak najczęściej jest spotykany: outsourcing usług graficznych, księgowości i podatków, szkoleń, audytu, zaopatrzenia, administracji kadrowej, tworzenia treści, usług informatycznych, usług marketingowych czy działań prawnych.

Outsourcing usług graficznych - zalety

Outsourcing, np. outsourcing usług graficznych posiada wiele zalet. Przede wszystkim jest to jeden z najpopularniejszych sposobów na obniżenie kosztów i jednoczesne podnoszenie jakości działań, w których firma nie posiada dużego doświadczenia. Zamiast zatrudniać nowego pracownika - specjalistę w danej dziedzinie lub wydawać pieniądze na szkolenia obecnych już pracowników, firma może po prostu zlecić dane czynności komuś z zewnątrz i w związku z tym ponieść o wiele niższe koszty niż w przypadku zatrudniania lub szkolenia kogoś od siebie.

Oprócz tego, zlecając outsourcing, dana firma ma pewność, że od razu otrzyma usługi na wysokim poziomie. Dlaczego? Otóż tego typu usługi zleca się przedsiębiorstwom, które są specjalistami w swojej dziedzinie, czyli np. w przypadku takim jak outsourcing usług graficznych - profesjonalnym studiom graficznym. Oprócz tego, w przypadku dużego i prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa, outsourcing usług graficznych pozwala na skupienie uwagi na głównych celach i zadaniach firmy i nie przejmowaniu się czynnościami związanymi z np. opracowywaniem materiałów reklamowych czy layoutu nowej strony firmowej, gdyż te zostały złożone w ręce specjalistów.

Outsourcing usług graficznych - jak wybrać firmę?

Często można usłyszeć głosy mówiące, że outsourcing usług graficznych lub outsourcing innych czynności może być ryzykowny i niebezpieczny dla firmy. Jest to po części prawda. Po pierwsze chodzi o to, że udostępnia się firmie zewnętrznej własne bazy danych, listy klientów itp., a po drugie zaś firma zewnętrzna może zlecone jej zadanie wykonać źle i tym samym narazić swojego zleceniodawcę na straty. Z tego względu przed zdecydowaniem się na konkretnego specjalistę należy dokładnie sprawdzić, czy rzeczywiście oferuje on usługi na najwyższym poziomie. Warto sprawdzić portfolio danej firmy oraz opinie jej aktualnych i poprzednich partnerów. Oprócz tego, należy  także dokładnie przygotować umowę, aby mieć pewność, że usługa zostanie wykonana zgodnie z oczekiwaniami.

Grafton - sprawdzony outsourcing usług graficznych

Polecaną firmą oferującą outsourcing usług graficznych jest Grafton. To studio graficzne ma siedzibę w Gdańsku, jednak świadczy również zdalne usługi dla klientów z całej Polski. Grafton oferuje szeroki wachlarz usług graficznych: zajmuje się projektowaniem logotypów, projektowaniem stron internetowych, projektowaniem opakowań, projektami banerów, projektami postów na social media oraz projektami materiałów reklamowych. Studio graficzne Grafton bez problemu wykona zarówno pojedyncze zlecenia, jak i zajmie się pełnym stworzeniem spójnego wizerunku marki. Służy również profesjonalnym doradztwem z obszaru grafiki i identyfikacji wizualnej.

Można skontaktować się z nim:


Materiał promocyjny