Chrzanów
Call center w szpitalu już działa
Numery telefonów się nie zmieniły. System uruchamiany jest w związku ze skargami pacjentów, którzy nie mogli dodzwonić się do rejestracji, bo linia np. była cały czas zajęta.
W call center pracują trzy osoby. Zajmują się obsługą połączeń do rejestracji głównej (32 624 75 36), ogólnej (32 624 75 37, 507 124 142), punktu szczepień (32 624 75 95), pracowni endoskopii (32 624 73 74).
Niezależnie od call center pracować mają osoby w szpitalnej rejestracji na parterze budynku, gdzie każdy może przyjść i zarezerwować termin do lekarza.
Komentarze
5 komentarzy
Jeśli słuchawka telefonu jest odłożona z widełek to i jakiś Caal center nie pomoże. Chyba średnio rozgarnięty człowiek rozróżnia jaki jest sygnał zajętości telefonu od sygnału ściągniętej z widełek słuchawki
w ch... lecą jak w Vitalisie - 6 nr te same 2 panie ite same telefony... ale jest kontakt - poinformują cię który jesteś w kolejce po lejce, żeby strzelić w zadek. Chaby - nie wstyd Ci?
To teraz pora zabrać się za Przychodnie na Harcerskiej w Trzebini nie ma możliwości żeby się tam dodzwonić.
Czyli teraz dzwoniąc np do rejestracji dodzwaniam się na call center i panie mówią mi iż nr rejestracji jest zajęty? Czy to inaczej działa?
Tak na pierwszy rzut oka to panie powinny siedzieć do siebie plecami aby się na wzajem nie zagłuszać a stanowiska powinny być oddzielone. Ktoś w szpitalu chociaż wygoglował ... https://pl.wikipedia.org/wiki/Call_center