Nie masz konta? Zarejestruj się

Chrzanów

Call center w szpitalnej rejestracji. Pacjentom ma być łatwiej się dodzwonić

26.01.2022 15:00 | 2 komentarze | 4 479 odsłony | Ewa Solak
Centrum obsługi telefonicznej dla pacjentów chrzanowskiego szpitala ma ruszyć lada dzień. Numery telefonów się nie zmienią.
2
Call center w szpitalnej rejestracji. Pacjentom ma być łatwiej się dodzwonić
Pacjenci chcący zarejestrować się do lekarza w szpitalu powinni móc łatwiej się dodzwonić
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

System uruchamiany jest w związku ze skargami pacjentów, którzy nie mogli dodzwonić się do rejestracji, bo linia np. była cały czas zajęta.

- Obecnie przeprowadzamy próbne uruchomienia nowego centrum obsługi telefonicznej. Na początku lutego system będzie działał - mówi Urszula Bogdan zastępca dyrektor ds. infrastruktury i logistyki w chrzanowskim szpitalu.

W call center docelowo pracować mają cztery osoby. Będą się zajmować obsługą połączeń do rejestracji głównej (32 624 75 36), ogólnej (32 624 75 37, 507 124 142), punktu szczepień (32 624 75 95), pracowni endoskopii (32 624 73 74). Niezależnie od call center pracować mają osoby w szpitalnej rejestracji na parterze budynku, gdzie każdy może przyjść i zarezerwować termin do lekarza.