Chrzanów
Call center w szpitalnej rejestracji. Pacjentom ma być łatwiej się dodzwonić
System uruchamiany jest w związku ze skargami pacjentów, którzy nie mogli dodzwonić się do rejestracji, bo linia np. była cały czas zajęta.
- Obecnie przeprowadzamy próbne uruchomienia nowego centrum obsługi telefonicznej. Na początku lutego system będzie działał - mówi Urszula Bogdan zastępca dyrektor ds. infrastruktury i logistyki w chrzanowskim szpitalu.
W call center docelowo pracować mają cztery osoby. Będą się zajmować obsługą połączeń do rejestracji głównej (32 624 75 36), ogólnej (32 624 75 37, 507 124 142), punktu szczepień (32 624 75 95), pracowni endoskopii (32 624 73 74). Niezależnie od call center pracować mają osoby w szpitalnej rejestracji na parterze budynku, gdzie każdy może przyjść i zarezerwować termin do lekarza.
Komentarze
2 komentarzy
A nie mogły być jeden numer do szpitala? Poza tym obsługę telefonów trzeba dostosować do ilości kontaktów. W poniedziałek będzie więcej telefonów niż w piątek tak samo jak o 7.00 czy 17.00. A pro po w jakich godzinach ma pracować to cc?
Odkrycie na miarę Nobla. W Igamedzie już kilka lat.