Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Wszystko, co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu lokalnym

26.01.2022 04:54 | 0 komentarzy | 1 696 odsłona | red

Materiał promocyjny

Pozycjonowanie lokalne, inaczej local SEO, to działania, które mają na celu pomóc użytkownikom w odnalezieniu produktu lub usługi. Wyeksponowanie naszego sklepu, usługi czy towaru poza Internetem ma ten sam cel. W Internecie musimy stać się najlepszym wynikiem w przeglądarce. Jakie są zalety pozycjonowania lokalnego?
0
Wszystko, co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu lokalnym
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Jakie zalety niesie za sobą pozycjonowanie regionalne?

Przeglądarki rozpoznają naszą lokalizację i dopasowują do niej wyniki wyszukiwania. Szukając danej usługi, np. paznokcie hybrydowe, bez wpisywania miasta czy osiedla, wyszukiwarka odnajdzie najbliższe punkty usług. Większość konsumentów korzysta z przeglądarek w celu odnalezienia interesującego towaru czy usługodawcy. Dlatego powinieneś być obecny w lokalnych wynikach. Dotrzyj do większej liczby klientów: getnoticedagency.pl/pozycjonowanie-stron/ i promuj swoją firmę na rynku lokalnym.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

SEO lokalne to, jak już wiemy, działania, które służą wyszukiwaniu produktu lub usługi bez określania lokalizacji związanej z naszą działalnością. Pozycjonowanie lokalne ma spowodować, że konsumenci zobaczą naszą firmę, bo są w miejscu, z którym jest ona związana. Taka strategia SEO pozwala na zaistnienie nawet małym firmom, które nie posiadają innych form reklamy.

Zadbaj o wizytówkę w Google Moja Firma, pisz bloga, którego treści będą dotyczyć życia lokalnej społeczności, bądź obecny w lokalnych gazetach, katalogach czy stronach. Wizytówka w Google jest bezpłatna i przeznaczona dla firm działających lokalnie. Lokalne SEO to kilka kroków, między innymi właściwe frazy kluczowe czy odpowiednia optymalizacja strony internetowej.

Jakie korzyści przynosi SEO lokalne?

Pozycjonowanie lokalne to budowanie widoczności dla grup słów kluczowych, są to także działania SEO, które nie wymagają od ciebie dużych nakładów finansowych. Wypracowanie wyników nie trwa długo, a dzięki pozycjonowaniu lokalnemu generujesz ruch, który może oznaczać wysoki współczynnik konwersji. Pamiętaj, że konkurencja jest stosunkowo mała. Zalety pozycjonowania lokalnego to dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów, zwiększenie widoczności strony internetowej czy pozycjonowanie lokalne Google.

Kto powinien skorzystać z pozycjonowania lokalnego?

Firmy prowadzące działalność na danym terenie lub posiadające sklep stacjonarny powinny zadbać o wysoką pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. W przypadku takich firm local SEO powinno być podstawą działań marketingowych.

undefined

Materiał promocyjny