Burzliwe spotkanie w sprawie skrzyżowania w Trzebini
Film powiązany z Burzliwa dyskusja o skrzyżowaniu. Mieszkańcy zaskarżyli decyzję wojewody (WIDEO)
Komentarze
7 komentarzy
Sześć elementów infrastruktury drogowej... i żadnej zmiany powierzchni drogi! Sygnalizatory świetlne dla każdego dojazdu do skrzyżowania (4), żeby nie rżnąć asfaltu na pętle indukcyjne, spod DZ i Luzara z kamerami na pojazd (2). Na 791 sygnalizatory zsynchronizowane z kamerami z miernikami prędkości (jak w Sierszy czy Trzebionce) (2). Maszty z kamerami i miernikami powinny być zamontowane na wprost dojazdu "od centrum" i ""do centrum", po przeciwnych stronach do kierunku jazdy (2). Skwerek przy parku - kierunek od centrum, przy chodniku (nie znam własności gruntu) na wprost "do przystanku" - kierunek do centrum. Trochę dłubaniny kablowej (albo wifi), ale taniej, bezkonfliktowo i zapewniam, że skutecznie.
@jakur to zacznijmy jezdzic prawidlowo. Jezeli nie odczujemy sami na sobie kary to mowienie nic nie da.
@passatwy to zacznij jeździć prawidłowo.
Zastosowac odcinkowy pomiar predkosci i sprawa sie rozwiaze. Jezeli jezdzono by wg przepisow to nie byloby sprawy. A kto tam jezdzi prawidlowo - nikt.
Dostaję 'białej gorączki' gdy podjeżdżam do tego skrzyżowania, nawet główną drogą. Ci którzy nie chcą przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa powinni zostać zakazani na banicję. Zablokować możliwość wjazdu i wyjazdu z własnej posesji przez postawienie masywnych betonowych płyt, a gdyby były przestawiane karaniem niebotycznie wysokimi karami np. 30000 za każdorazowe przestawienie jednej płyty. Karać tak długo aż to towarzystwo pójdzie po rozum do głowy (nie polecam najbliższego kościoła) i zgodzą się w końcu na inwestycję!!!!!!!!!!
Pozostaje mieć nadzieję, że ta oczekiwana inwestycja zostanie w końcu zrealizowana. W sumie opór przy przebudowie/budowie zakopianki też po wielu latach udało się przełamać.
w Tym miejscu wysepka nie jest dobrym pomysłem. tzw. wysepka nie poprawia bezpieczeństwa przykładowo na ulicy Długiej ile to razy była zniszczona przez pędzące samochody. W tym miejscu jedynie sygnalizacja lub przebudowa skrzyżowania poprawi bezpieczeństwo zarówno pieszych jak i kierowców.