Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
glog4 jakbyś był dobrze zoriENtowany to byś wiedział że od ponad roku głównym odbiorcą węgla z kopalni jest PKP Cargo które najpierw przyciąga skład do stacji z punktu zdawczo odbiorczego lokomotywą spalinową a w stacji następuje wymiana na lokomotywę elektryczną a spalinówka zostaje w stacji i czeka na kolejny pociąg. Glog4 jak byś nie wiedział to pragnę poinformować że gdy głównym przewożnikiem węgla z kopalni był prywatny przewoźnik to postój w stacji był ograniczony do minimum gdyż całą trasę obsługiwały lokomotywy spalinowe a na skład czekały na bocznicy nikomu nie przeszkadzając. A dlaczego nikt nie zadał sobie pytania dlaczego lokomotywy spalinowe często stoją na włączonym silniku. Większość lokomotyw spalinowych ma zalany układ chłodzenia wodą a więc zgaszenie jej na dłużej spowodowałoby zamarznięcie wody i poważnie uszkodzenia silnika. Drugi powód to akumulatory które można łatwo rozładować przy zgaszonym silniku. Miałem nie zabierać głosu ale jak widzę że tematem zajmują sie tacy "znawcy" to nie wytrzymałem. Ps.dla wietrzących podstęp proszę pomyśleć logicznie czy kolej wstrzymałaby w okresie zimowym dostawy węgla dla elektrowni przez parę osób

Napisany przez ~Marek82, 17.01.2013 13:09

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.149.249.237 / ec2-3-149-249-237.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)