Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Któryś z kolei dowód na to, że przebudowę linii robiła kolej, więc robiła "pod siebie", pod swoje potrzeby. Jak ten wiadukt w Młoszowej. Dla kolei jest wszystko jedno, jaki będzie prześwit pod wiaduktem, więc robiąc projekt pominęła ten "szczegół", bo większy prześwit to by była konieczność podniesienia torowiska, a to zwiększało koszty. Z punktu widzenia kolei; niepotrzebnie. W Tarnowie, w ramach tej przebudowy wybudowano wiadukt o prześwicie coś około metra. Kolej zrobiła swoje; filary, przyczółki, torowisko, a zarządcy drogi nie zrobili reszty (z braku kasy pewnie), to zostało jak zostało. Kilka lat tak było (jest?). Przebudowa linii Kraków -Trzebinia - Oświęcim ślimaczy się już jakieś kilkanaście lat (od decyzji i planów) pewnie i w tym czasie nikt z zarządzających tym pięknym regionem nie potrafił pojechać do Warszawy i "wycyganić" uwzględnienia w planach przebudowy interesów gmin, czyli wysokości prześwitów, ilości przepustów itp. A jak się okazuje, wystarczyło nieco "postękać" i kasa na wiadukt w Młoszowej znalazła się.

Napisany przez stary zgred, 06.02.2023 10:02

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.224.149.242 / ec2-18-224-149-242.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)