Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Parę lat temu rozstawałam się z pewnym operatorem telefonii komórkowej. Wypowiedzenie złożone, przyjęte. Numer po zakończeniu okresu wypowiedzenia dezaktywowany. Ostatnia faktura zapłacona. I nagle - ni z gruchy, ni z pietruchy - przychodzi faktura na .. 2 zł. Kwota ta - uwaga! - obejmuje połączenie wychodzące po .. dezaktywowaniu numeru! Normalnie w billingu jest wykazane połączenie z datą 18.10.2016 roku, a mój numer przestał być aktywny 30.09.2016. I teraz rozpoczęło się kopanie z koniem. Mail do działu reklamacji - ci odpisują, że koszty nie ujęte przez np. awarię systemu doliczają się do kolejnej faktury (zapis w regulaminie). Kolejny mail z mojej strony - proszę o dokładnie wskazanie dnia, w którym rzekomo nie zostały koszty naliczone. Co robi operator? Wskazuje ponownie datę, w której już numer był nieaktywny. Piszę kolejnego maila, tym razem z informacją o wyłudzaniu pieniędzy itp. Operator w końcu się poddaje i po 6 tygodniach anuluje coś, co w ogóle nie powinno zostać wystawione.. I teraz tak - ile osób machnie ręką i dla świętego spokoju zapłaci niesłusznie naliczone 2 złote?

Napisany przez kattebush, 22.07.2022 13:27

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.117.107.90 / ec2-18-117-107-90.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)