Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Witam , akurat wczoraj byłem zmuszony :P do skorzystania z usług ZKKM. Autobus linii nr 10 numer chyba 16. Kobieta w średnim wieku z 5 minut usiłowała uzyskać ;) opłacony bilet. Bez skutku ...Dopiero młoda dziewczyna , uczennica podeszła, przywaliła w ten pseudo automat z prawej strony i o dziwo bilet się pojawił. Dwie godziny później wracałem tym samym autobusem , identyczna sytuacja, przystanek Mały Rynek, starsza osoba usiłuje kupić bilet i nic z tego , na szczęście znowu pojawił się młody człowiek i tą samą metodą zmusił :) automat do wydania biletu. Komentarz tego młodego człowieka : "ta technika tak ma , ze jak nie pierdolniesz to biletu nie kupisz" Ja sam już od dawna korzystam z zakupu biletów w aplikacji mobilnej , polecam.

Napisany przez 19Maro62, 03.03.2022 09:01

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.190.239.13 / ec2-18-190-239-13.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)