Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
To jest prawda @AAA. Sam bym tak zrobił i nie wrócił następnym razem. Dziś jest spory wybór stacji, konkurencja, więc muszą sobie pilnować klienta. Oczywiście mówimy o drobnych usterkach. Mnie np wykryto rok temu uszkodzony sworzeń wahacza, który należy wymienić. Przegląd bez problemu + informacja, że należy to zrobić. Uważam, że takie podejście jest uczciwe w obie strony. Ja mam informację a oni klienta.

Napisany przez Makariusz, 18.02.2022 11:56

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.118.141.255 / ec2-18-118-141-255.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)