Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Przepraszam bardzo autorze artykułu oraz inni czytelnicy. Autora artykułu prosiłbym o przynajmniej pobieżne rozeznanie tematu a czytelników o zbytnie nie napalanie się. Po pierwsze porównując nowy rozkład jazdy z mijającym to jeśli chodzi o ilość pociągów w ciągu dnia, nic się nie zmienia. Ile było wcześniej, tak teraz będzie tyle samo, tylko zamiast w całości obsługiwanej linii przez Polregio, teraz Urząd Marszałkowski zdecydował o podziale pracy na tej linii. Stwierdzenie więc, że Koleje Małopolskie rozszerzają ofertę jest stwierdzeniem nieprawdziwym. Nie Koleje Małopolskie a Urząd Marszałkowski i nie poszerza oferty tylko dotychczasową obsługę linii dzieli na dwóch przewoźników. To nie jest tak, że Koleje Małopolskie od tak sobie wymyślają, że chcą wejść i wchodzą. To zależy tylko i wyłącznie od Urzędu Marszałkowskiego. Koleje Małopolskie za bardzo nawet pociągów nie mają bo w większości tym czym jeżdżą należy też do Urzędu Marszałkowskiego. I jak komuś w Krakowie się zachce to może cały ten nowy tabor wziąć Kolejom Małopolskim i przekazać Polregio. Zresztą część nowych składów jest przekazanych Polregio, które obsługują trasę na Katowice oraz częściowo SKA2 do Sędziszowa. Prosiłbym więc o niegrzanie się tak z powodu podziału obsługi linii bo to nie spowoduje nagle, że prace na linii Trzebinia-Oświęcim szybciej się zakończą albo, że Koleje Małopolskie będą jeździć szybciej od Polregio.

Napisany przez rhcp, 06.12.2021 18:55

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.19.31.73 / ec2-3-19-31-73.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)