Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Wersja poprawiona - bo zginęły niektóre znaki: Dobrze, że @stary zgred rozszerzył zakres dyskusji o problem komunikacji lokalnej. Bo dla przebiegu nowej DK79 - przynajmniej od Woli Filipowskiej do ul. Słowackiego w Trzebini - raczej nie ma alternatywy. To oczywiste, że droga krajowa jest przeznaczona dla tranzytu regionalnego - ale z pewnością będą zjazdy w Dulowej, w Młoszowej i na ul. Słowackiego. A dla ruchu lokalnego pozostanie do dyspozycji cała stara droga krajowa. Ale teraz faktycznie powstają nowe zadania dla władz Chrzanowa i Trzebini. ( ) Ja proponuję tak: (1) - Zaplanować zachodnią obwodnicę Trzebini od węzła balińskiego na A4, przez wiadukt przy osadnikach, przez tereny dawnej kopalni Siersza, obok Czyżówki - do Bukowna lub Olkusza - tj. do DK94 - jako nowa droga wojewódzka (nowa DW791) - to zadanie powinien później przejąć Urząd Marszałkowski i ZDW - ale trzeba przygotować i przekonać. (2) - Po północnej stronie węzła balińskiego zaplanować duże rondo - z wlotami dla nowej DK79, nowej DW791 (jak w p.(1) ), zjazdami/wyjazdami na/z A4, oraz dla dróg lokalnych do Chrzanoowa i do Balina - jest tam dużo wolnego terenu - to zadanie dla burmistrza Chrzanowa. (3) - Przekonać GDDKiA i ministra Adamczyka (chyba jest dostępny - jest przecież Małopolaninem i prawie sąsiadem) do przedłużenia planowanej obwodnicy Trzebini od ul. Długiej do tego ronda, które opisałem w p.(2) - to musi być wspólne działanie obu burmistrzów.

Napisany przez Toed, 30.08.2021 08:25

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.100.179 / ec2-3-145-100-179.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)