Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Ale ktoś tu ma głowę do interesów. 115 milinów na 10 lat, pomyślmy: 20 autobusów elektrycznych solaris urbano wraz z infrastrukturą do ładowania: 62 mln wg SIWZ łącznie przez 10 lat te autobusy zrobią 18 028 535,2 wozokilometrów. Taki elektryczny solaris zużywa od 100-130 kWh na 100 km, załóżmy że kierowcy nie jeżdżą oszczędnie i będzie to 130 kWh. przez 10 lat zużyły by 23 437 095,76 kWh, licząc na grubo po 0,6 zł za 1 kWh (w większości autobusy można ładować nocą), czyli około 14 mln zł łącznie 76 mln, zostaje nam 39 mln czyli jakieś 325 000 zł na miesiąc, akurat na zatrudnienie 50 kierowców. Czy tylu trzeba nie wiem. Ale wiem że jeszcze ludzie płacą za bilety. Że z unii można by wyszarpać 70% z tych 62mln za bycie super eko i wymianę całego taboru na elektryczny. No ale ja nie jestem politykiem i umiem liczyć pieniądze. Jak dla mnie to ten przetarg to zwykłe przestępstwo niegospodarności W 2019 roku było 5 mln przychodów ze sprzedaży biletów. Oczywiście w wyliczeniach brakuje kosztów serwisów, a po 8 latach baterie pewnie do wymiany, ale tak jak pisałem biorąc kasę z EU bylibyśmy na tym do przodu i mieli ekologiczny tabor. To pokazuje skalę niekompetentności i jak wysoki koszt za komunikację płacimy

Napisany przez stary33, 05.02.2021 09:02

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.236.118.225 / ec2-3-236-118-225.compute-1.amazonaws.com
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)