Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Szanowni Państwo 13-letnie na koniec umowy to będą tzw. pojazdy główne, a oprócz nich muszą być tzw. rezerwowe, które zgodnie z wymogami ZKKM mają być nie starsze niż z 2014 roku (czyli nawet 17-letnie pod koniec trwania umowy !!!) co więcej wykorzystywane tylko i wyłącznie w przypadkach awaryjnych. Jak jest z tym wykorzystywaniem w przypadkach awaryjnych pasażerowie widzą na co dzień. Nie ma dnia żeby te gorsze nie wyjeżdżały na trasy. Wniosek? Albo autobusy główne są tak słabe albo przewoźnik nie stosuje się do zapisów umowy. Czy organizator komunikacji udaje, że tego nie widzi czy na prawdę nie widzi, bo jak inaczej to wytłumaczyć? Zgodnie z zapowiedziami ZKKMu szykuje się jeszcze jeden przetarg w najbliższym czasie na drugą część linii (tą obsługiwaną obecnie przez dużo gorsze pojazdy niż posiada Transgór). Przykładowo na ten moment przewoźnik Elbud z Jaworzna jeżdżący m.in. na liniach 8, 25 i 38 dysponuje pojazdami z roczników od 2003 do 2014 (z wyjątkiem mikrobusa z 2020, który nie jest autobusem). Większość pojazdów jest z rocznika 2009 czyli już w tym momencie mają 12 lat. Przyjmuję zakłady jakie wymogi dot. rocznika na ten pakiet linii postawi ZKKM. Czy ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości?

Napisany przez abc, 03.02.2021 21:58

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.221.41.214 / ec2-18-221-41-214.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)