Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Bosman to fakt, co piszesz. W latach 80 i 90 tak było przyznaje. Podróżowałem wtedy często koleją. Później już było tylko gorzej. Musisz jednak wiedzieć, że wtedy z trudem, bo z trudem ale.utrzymywano 100-120 km/h. Poczekajmy, aż linia dostanie certyfikaty i będzie 160 km/h. Do tego rzecz jasna jest jeszcze potrzebny odpowiedni tabor, bo ten w większości obecnie jeżdżący takiej prędkości nie jest w stanie osiągnąć. KTOS co do budynku stacyjnego jego losy są raczej przesądzone. Nikt nie zabiegał o jego remont. Stacja Chrzanów z jego prezesem Panem Brandysem na czele zajęła się wpisaniem wiaduktów do ewidencji zabytków i tak się też stało. Ten Pan jak wielu twierdzi zrobił wielką kupę, której nie raczył i nie raczy posprzątać. Jego idol Trzaskowski przynajmniej ją spuścił do Wisły. Od kolejarzy dowiedziałem się, że obiekt nastawni wraz z infrastrukturą ma trafić do Fabloku, a konkretnie koło parowozu. W sumie niczemu nie będzie służył. Konserwator podsunął nawet ciekawy pomysł jego wykorzystania, ale gmina ma to w du... ,więc pewnie tam wyląduje i trzeba będzie tylko go chronić przed dewastacją. Szkoda, że Chrzanów, miasto powiatowe nie będzie miało ani jednego budynku dworcowego.

Napisany przez Kapitan Bols, 22.11.2020 11:35

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.219.236.62 / ec2-18-219-236-62.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)