Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Kalimera22: HAHAHA, nieprawda, że po znajomości było w ZKKM??? Czyli "sami swoi" tam zatrudnieni to przecudowny zbieg okoliczności? Chyba musisz udać się do jakiegoś specjalisty... Objectyv: "K" było celowo "niszczone" od dłuższego czasu. Jak studiowałem i jeździłem tym autobusem bardzo często, to nie dało się wsiąść do środka już w Trzebini. Linia była niezwykle popularna. Wiadomo, że jak tniesz kursy, to nikt nie będzie tkwił na przystanku kilka godz. żeby jechać K, tylko wsiądzie do busa i zmiażdżony przejedzie trasę. To są właśnie "świetnie funkcjonujące busy" - jak wspomniałeś. Pojedź sobie do Kraka i zaczekaj na busa powrotnego przy np. Miasteczku Studenckim AGH. Życzę powodzenia jeśli chodzi o wejście, a jak się uda to o komfort jazdy... A powiedz: jakim cudem Busom opłaca się jeździć tam co 15-20 minut i to do podziału na ponad 5 różnych firm, a K ma takie ogromne straty? Tanie pociągi??? K jest o połowę tańszy!!! Reasumując: likwidacja K to celowa polityka uprawiana od dawna. A panu Maciaszkowi nie jestem wdzięczny, bo parę tygodni wcześniej z premedytacją wybrał Grubera na prezesa ułatwiając mu zgarnięcie ponad 20 tyś. za lata pracy. Ale niekonsekwentny facet!!! Ciekawe czy gdyby to poszło z jego kieszenie, a nie z naszych to tez by się tak zachował... Najlepiej wydawać cudze (nasze) pieniądze...

Napisany przez ~amster, 01.04.2011 14:10

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.144.248.24 / ec2-3-144-248-24.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)