Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
objectyv śmieszny jesteś i tyle. Czytając twoje komentarze to aż przekleństwa mi się cisną na usta. Życzę powodzenia w jeżdżeniu przepchanymi busami do czy z Krakowa - chyba, że lubisz stać i czekać aż bus podjedzie żeby jako jeden z pierwszych wsiąść i zająć miejsce a potem znosić obijanie się innych o ciebie bo bus taki zapchany. A niektórzy swoimi plecakami uderzają cie po glowie czy twarzy nie myslac o tym, że mogą zrobić krzywdę. Poza tym nie raz widzialam jak ktos wpechniety na sam koniec nie zdarzyl sie przecisnac do drzwi i wysiadal na kolejnym przystanku. Taka sprzedaż biletu miesiecznego na K nie jest wcale wyznacznikiem ile osob nim jezdzi. A tłumaczenie ze zlikwidowac bo malo osób jeździ niby jest dobre ale trzeba się cofnąć w czasie i zastanowić dlaczego taka frekwencja - taką spowodowali nasi rajcy robiąc z rozkladem co im się podoba a nie to co mowia pasazerowie. Poza tym, puknij się w glowie jesli myslisz ze komunikacja ma przynosic zysk. Nigdy tak nie bylo i nigdy nie bedzie jesli komunikacja ma dobrze funkcjonowac - niektorym sie to udaje ale sa to nieliczne przedsiebiorstwa komunikacyjne. Zeby u nas nie trzeba bylo sporo dokladac najpierw trzeba wiele zainwestowac. PKS do dzis by funkcjonowal jakby nie mial dyrektora jakiego mial. Bo to on doprowadzil do bankurctwa firmy, pracownicy nie dostali nic a on zgarnal sporo - choc czesc majatku na najblizsza rodzine byla przepisana bo inaczej sie tego wytlmaczyc nie da.

Napisany przez ~zdegustowana, 01.04.2011 15:15

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.143.9.115 / ec2-3-143-9-115.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)