Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Czegoś nie rozumiem. Z Trzebini do Chrzanowa Śródmieścia to nie zdąży się rozpędzić do setki, a ze Śródmieścia do starej stacji nawet do osiemdziesięciu. Więc, nie ważne; 160 czy 140, czy 120 to będzie jeździł wtedy, jak się nie będzie zatrzymywał po drodze, a chyba nie o to chodzi. Natomiast jak ma się jednak zatrzymywać po drodze, to ważniejsze od teoretycznej prędkości maksymalnej jest, jakiego skład będzie miał "kopa" czyli zdolność przyspieszania po ruszeniu z peronu, jaką zdolność szybkiego hamowania i ile i jakich drzwi, ich otwieranie i zamykanie, oraz jakie będą perony, czyli jaka będzie szybkość wsiadania i wysiadania (= długość postoju). Zresztą; z Trzebini do Oświęcimia jest coś ze 25 kilometrów, więc jaka różnica, czy teoretycznie, na maksa 160 km/h ( około 10 minut), czy 120 km/h ( 12 minut). Ważniejsza będzie szybkość praktyczna, częstotliwość, ceny biletów, skorelowanie z komunikacją miejską, pojemność parkingów przy stacjach.

Napisany przez stary zgred, 11.02.2020 20:51

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.224.67.149 / ec2-18-224-67-149.us-east-2.compute.amazonaws.com
claudebot