Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Niezawodne sposoby na płaski brzuch

22.07.2019 15:48 | 0 komentarzy | 662 odsłony | Andrzej Gawera

Materiał promocyjny

Niewłaściwie zbilansowana dieta, bogata w tłuszcze, cukier, żywność wysoko przetworzoną, potrawy smażone, ciężkostrawne, siedzący tryb życia, brak aktywności fizycznej prowadzą do odkładania się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. Jeszcze zimą zatuszujemy odstający brzuszek ciepłymi ubraniami, ale lato jest bezlitosne. Podczas pobytu na plaży nie da się niczego ukryć. Aby pozbyć się fałdek i oponek w okolicach brzucha, wcale nie trzeba stosować drakońskiej diety ani katować się morderczymi ćwiczeniami na siłowni.

0
Niezawodne sposoby na płaski brzuch
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Odpowiednia dieta

Pamiętajmy o odpowiednim rozłożeniu posiłków w ciągu dnia. Starajmy się spożywać 5-6 mniejszych posiłków dziennie a nie 3 duże. Do każdego posiłku dokładajmy porcję warzyw lub owoców. Warto docenić jogurty zawierające żywe kultury bakterii. Utrzymują one równowagę flory jelitowej, zapobiegają wzdęciom i zaparciom.

Ograniczmy spożywanie soli, która zatrzymuje wodę w organizmie. Zrezygnujmy z gazowanych napojów i z warzyw wzdymających (kapusta, fasola, groch, cebula). Jedzmy powoli, starannie przeżuwając każdy kęs. Starajmy się pić dużo wody mineralnej, zielonej herbaty i innych herbatek ziołowych.

Aktywność fizyczna

Marzenie o płaskim brzuchu nie spełni się bez wysiłku fizycznego. Nie muszą to być długie treningi, ale należy wykonywać je regularnie, nie mniej niż 2-3 razy w tygodniu. Wybierając ćwiczenia na płaski brzuch skupmy się na tych najprostszych i sprawdzonych. Do najbardziej efektywnych należą tradycyjne brzuszki. Szybko wymodelują brzuch. Można wykonywać je w domu bez użycia sprzętu do ćwiczeń.

Jeżeli jednak wolimy ćwiczyć przy pomocy sprzętu warto wybrać rowerek stacjonarny lub ławeczkę treningową. Ławeczka do brzuszków to podstawowy element wyposażenia każdej siłowni, to też jeden z przyrządów najczęściej wybieranych do domowych siłowni.

Przy pomocy tego urządzenia można ćwiczyć wiele partii mięśni jednocześnie. Taka ławeczka wbrew pozorom zajmuje bardzo niewiele miejsca. Jeżeli mamy zbyt małe mieszkanie, można wybrać modele składane.

Ławeczka do brzuszków to sprzęt, z którego może korzystać praktycznie każdy bez względu na poziom zaawansowania. W miarę postępów w treningach można ją regulować i zwiększać intensywność i stopień trudności. Warto docenić tez zwykłą, codzienną aktywność – spacery, korzystanie ze schodów zamiast windy, pokonywanie pieszo lub rowerem drogi do pracy czy do sklepu.

Materiał promocyjny