Chrzanów
RPWiK uruchomił internetowe biuro obsługi klienta
Mieszkańcy Chrzanowa, Libiąża i Trzebini bez wychodzenia z domu mogą teraz podać stan licznika wodomierza i uregulować płatności. W sieci sprawdzą też, ile kubików wody zużyli do tej pory.
Dziś stan licznika w domach jednorodzinnych odczytuje pracownik Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Chrzanowie. Właściciel lub zarządca może też podać zużycie wody osobiście lub telefonicznie w siedzibie firmy.
- Dzięki internetowemu biuru obsługi klient wszystkie formalności załatwi w sieci. Po zalogowaniu się na swoje konto będzie miał możliwość podania stanu licznika, uregulowania płatności, ponadto sprawdzi, ile do tej pory miesięcznie wody zużywał, za jaką kwotę lub ile ścieków odprowadził - mówi Tadeusz Arkit, prezes zarządu Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Chrzanowie.
Rejestracja w IBOK jest bezpłatna. Konto można założyć bez wychodzenia z domu na stronie internetowej lub poprzez dostępny w sieci formularz. Formalności każdy może załatwić także osobiście w siedzibie chrzanowskich wodociągów, przy ul. Jagiellońskiej.
Komentarze
2 komentarzy
A ja chciałbym się dowiedzieć, kiedy zamiast takich wodotrysków RPWiK poodcina ryczałtowy odbiór wody, tj. wody lejesz ile chcesz a płacisz niewiele ponad 20 zł za miesiąc jak to ma miejsce do chwili obecnej. Większość płaci za wodę i ścieki jak za zboże, a inni mają prezenty.
Od 2 lat dokonuje opłat i podaje odczyt drogą elektroniczną.Mam rozumieć że nowość to dane (ile do tej pory miesięcznie wody zużyłem, za jaką kwotę lub ile ścieków odprowadziłem?)