Otwarcie velostrady w Jaworznie - 30.09.2018 r.
Film powiązany z W Jaworznie można się już przejechać autostradą dla rowerów. Możemy tylko pozazdrościć... (WIDEO)
Komentarze
18 komentarzy
@III Przy okazji rankingu GK i zajęcia zaszczytnego 301 miejsca,Twój Ryszard Mniejsze Zło zdobył się na (jak to nazywasz) analizę przyczyna-skutek: "- Każdym rankingiem można tak manipulować, żeby uzyskać założone wcześniej efekty - uważa Ryszard Kosowski, burmistrz Chrzanowa. W jego opinii, o lokacie Chrzanowa zdecydowało... położenie blisko Śląska, gdzie i woda, i wywóz śmieci są drogie." Masz gotową odpowiedź skąd takie dziadostwo u nas od lat. To nie wina burmistrza, jego ludzi czy RM. To zmanipulowane rankingi i bliskość Śląska sprawiły, że jest jak jest :)
Przyczyną jest m.in. twa arogancja.
Ramciu, to dopiero będziesz miał okazje leczyć kompleksy, nie wiem jak ty to przeżyjesz. Winnicki napisał "Jaworzno to tylko duża przemysłowa wioska pod Chrzanowem udająca miasto. " , "Niebawem będziemy mogli im tylko pomachać na pożegnanie bo budżet zasili jeszcze kilka milionów podatku z nowego bloku Taurona" Jednak niekiedy masz przebłyski faktów i realizmu, tylko kiedy dojdziesz do rzetelnej analizy przyczyna-skutek? Zator nam tak odjechał, że wyjechać i przejechać przez niego to wyjątkowa sztuka i trzeba mieć duużżoo czasu. Zejdź mitomanie na ziemię.
Wystarczy porównać - Jaworzno ma dwukrotnie większą liczbę mieszkańców i dysponuje niemal trzykrotnie większym budżetem niż Chrzanów. Do tego dochodzi świetne zarządzanie i umiejętność pozyskania środków zewnętrznych (nie tylko z UE). Niebawem będziemy mogli im tylko pomachać na pożegnanie bo budżet zasili jeszcze kilka milionów podatku z nowego bloku Taurona.
Do Placka, zabolało?! Spieszę wyjaśnić. Jaworzno jest miastem na prawach powiatu /tzw. powiatem grodzkim/. Gdy zliczy się budżety gmin wchodzących w powiat chrzanowski oraz liczbę mieszkańców - mamy do czynienienia z buidżetem znacznie bogatszym, a i liczba mieszkańców jest znacznie wyższa / Jaworzno ma ok. 90 tys. ludzi/. Problem tkwi w podejśćiu do zarządzania. Nam brakuje włodarzy z innowacyjnym podejściem, kreatywnym i odważnym spojrzeniem na rozwój ziemi chrzanowskiej. Brakuje też wsłuchiwania się w głosy mieszkańców. Osobiście uważam, że samorządy powinny tym razem złoyżyć z zupełnie nowych osob - niewypalonych zawodowo! i z ogromną wiedzą! Póki co cieszmy się z sukcesów sąsiadów.
"W którym miejscu albo na jakim odcinku wspomniana droga ma dwie jezdnie? Bo na zdjęciu oraz filmie widać jedną jezdnię z czterema pasami ruchu". marcinek180 nie wiem w czym problem. Jakaś definicja dwujezdniowej DDR narzuca pas zieleni czy płot między jezdniami?
Jaworzno to tylko duża przemysłowa wioska pod Chrzanowem udająca miasto. Internauto III, mam rację?. Różnica między KCH a SJ jest taka, że z przodu mają konkretnego gościa, który jest dobry w tej grze i wioskę mocno rozwija. My przez lata byliśmy skazani na miernego gracza Ryszarda, krótko filozofa Marka i ponownie... Ryszarda Mniejsze Zło. Płaczemy nad Fablokiem, nad tym że inwestorzy nie doceniają naszego genialnego położenia przy A4, puszymy piórka dumni z Valeo, o którym pracownicy nie mają najlepszego zdania... a w tym czasie Zator i Jaworzno odjechały przynajmniej o dekadę. Mam przekonanie graniczące z pewnością, że po wyborach samorządowych będzie jeszcze gorzej i chrzanowski marazm się tylko pogłębi. Obym się mylił.
Złoty Róg. Jaworzno jest zdecydowanie bogatszym miastem. Jakby nie było, działa tam Elektrownia Jaworzno III (PKE), kopalnie, Azotka itd, które płacą do miasta spore podatki. Inna sprawa, że Jaworzno ma chyba bardzo dobrych ludzi od projektów unijnych, bo z tego co widzę bardzo dużo inwestycji jest realizowanych z funduszy unijnych. Chrzanów niestety nie ma aż tyle kasy, dlatego wydaje mi się, że włodarze, radni powinni naprawdę wydawać tą kasę racjonalnie, na rzeczy przydatne mieszkańcom.
W Jaworznie jest nie tylko wspaniała velostrada!, Można jeździć super drogami, obwodnicami. Pozazdroszczenia jest piękna biblioteka z super działalnością, instytucje kultury artystyczne, geosfera, rozbudowuje się Sosina. Tam się da i chce działać.Szkoda, że u nas jest jak jest - czyli nijak!, szczególnie w Trzebini..
a jakie jest uzasadnienie ekonomiczne i gospodarcze???? przyrost inwestycji produkcyjnych? kapitałowych? logistycznych transportu? oszczędności emisyjnych?!? dla kogo?!? TO LOBBING'OWY BAJER DLA CELÓW REKREACYJNYCH, NIE ROZWOJOWYCH REJONU! CHRZANÓW STAĆ NA ROTMISTRZA, a nie jakieś pierdołowate drogi rowerowe.
Trzebinia z Chrzanowem już dawno powinna zostać drogą rowerową połączona a nie slalom gigant pijanych kierowców jak jest obecnie.
Mi się marzy taka ścieżka rowerowa relacji Chrzanów Libiąż z różnicą poziomów maks. 50cm :-)
PiS z wami...
W którym miejscu albo na jakim odcinku wspomniana droga ma dwie jezdnie? Bo na zdjęciu oraz filmie widać jedną jezdnię z czterema pasami ruchu.
W Chrzanowie dla odmiany ,,zrewitalizowano'' drogę dla rowerów koło zapory Zalewu Chechło dodając 20 cm krawężniki. O śmieszce rowerowej wzdłuż ul. Zielonej nie wspomnę. Ostatnia nadzieja wzdłuż ul. Pogorskiej, ale świeżo wyładowane palety kostki niefazowanej nie wróżą niczego dobrego... Słowo ,,asfalt'' nie przechodzi przez gardło żadnemu z kandydatów na burmistrzów czy wójtów...
A w chrzanowie rzadza emeryci i wola budowac pomniki za 600 tys...panu burmistrzowi juz dziekujemy
Przełomie. Leżącego się nie kopie!
Brawo Jaworzno! Da się? Da! Tam wszystko się da.