Nie masz konta? Zarejestruj się

Jak postępuje budowa drogi, parkingów i ronda w Chrzanowie - 20.02.2021

20.03.2020 17:34

Film powiązany z Jak wygląda największa inwestycja w Chrzanowie (WIDEO)

Komentarze

zapoznaj się z Regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].

Tych pól nie wypełniaj:

10 komentarzy

Adaś Niezgódka 24.03.2020 08:36 zgłoś nadużycie

A po co basen,jak można się tam wysikać? Prowincjonalne myślenie...

mitikas 23.03.2020 20:34 zgłoś nadużycie

a po co skwer ? po to żeby koneserzy mogli wypić flaszeczke czy browara pod chmurką i hałasować wieczorami ! czy o taki model spędzania wolnego czasu chodzi ?

Adaś Niezgódka 23.03.2020 19:22 zgłoś nadużycie

No właśnie. Zagospodarowanie tego obszaru jako skwer etc.byloby najrozsądniejszym rozwiązaniem. Coś w formie rekreacji, spędzenia w tym miejscu wolnego czasu (plac zabaw lub podobne),a tak powstanie kolejne hałaśliwe miejsce w Chrzanowie.

bg 23.03.2020 13:56 zgłoś nadużycie

Gdyby uznano że jest "zbędna" to zagospodarowano by ten teren w inny sposób np. uzupełniając zabudowę w dolnej części ul Krakowskiej. Co najwyżej uznaną ją za "zbędną" w tym konkretnym okresie - W latach 70-tych ruch "kołowy" w mieście był nieporównywalnie mniejszy, a o wszystkim co się wtedy budowało nie decydowały władze miejskie tylko władze centralne (wojewódzkie), ponadto budowano wtedy większość Chrzanowskich osiedli wiec na tym się skupiano w pierwszej kolejności, i to raczej z tych powodów odłożono plany budowy drogi w bliżej nieokreśloną przyszłość, później jak wiadomo przyszły lata 90 kiedy to niewiele się budowało. Co do przebiegu to niekoniecznie miały to być drogi w tym samym kierunku bo były i takie plany żeby obecne Podwale było w jednym kierunku, a nowa droga w przeciwnym kierunku, a to wymagałoby też poszerzenia wiaduktów kolejowych już w tamtym czasie i to też mogło być kolejnym powodem nierealizowania tej "budowy" w tamtym czasie. Wracając do obecnych czasów to droga ta (wraz planowaną budową ronda na ul. Krakowskiej i przebudowa wiaduktów kolejowych co miejmy nadzieję najbliższym czasie też doczeka się realizacji, zakładając że koronawirus nie namiesza) - usprawni wjazd i wyjazd mieszkającym w okolicy 29-go Listopada bez "objeżdżania" czasem połowy miasta. (dla przykładu z wielu ulic w ścisłym centrum np. Alei Henryka czy Placu 1000-lecia niełatwo było się w te rejony dostać drogą Kołową bez wyjazdu na ul Podwale czy Trzebińską, no chyba że ktoś nie patrzy na znaki drogowe i jeździł pod prąd).

Adaś Niezgódka 22.03.2020 17:26 zgłoś nadużycie

Widocznie w latach 70-tych uznano,że droga w tym miejscu jest zbędna. Dwie drogi położone obok siebie w tych samych kierunkach. A poza co ta "inwestycja" wnosi do rozwoju miasta?? Redakcja "Jedź bezpiecznie" powinna tu wpaść.

rydek 22.03.2020 09:07 zgłoś nadużycie

Co ta budowa ma coś wspólnego z inwestycją? W jaki sposób poniesione koszty się zwrócą? To nie jest inwestycja to jest konsumpcja.

bg 21.03.2020 18:21 zgłoś nadużycie

Wszystko - czyli...??? jakieś konkrety, plusy/minusy dotyczące tej inwestycji, bo dalej nie wiadomo na czym polega ta "niesensowność" tej inwestycji ???!!

Adaś Niezgódka 21.03.2020 15:19 zgłoś nadużycie

Wszystko.

bg 21.03.2020 13:12 zgłoś nadużycie

A co w tej inwestycji takiego "niesensownego" ?? to może lepiej żeby nadal funkcjonowało tam "dzikie wysypisko" śmieci i zaplecze na "alkoholowe imprezy pod chmurką" !! - bo do tego m. in. sprowadzało się przed inwestycją wykorzystanie tego terenu.wracając do inwestycji - Projekt budowy tej drogi powstał jeszcze za poprzedniej władzy - jeśli chodzi o obecne władze to Maciaszek co najwyżej realizuje tę inwestycję. Ponadto plany budowy drogi w tym miejscu nie są nowe i sięgają jeszcze lat 70 XX wieku, kiedy to planowane było "wybudowanie lustrzanego odbicia" ul. Podwale po drugiej stronie torów kolejowych, co z różnych przyczyn w tamtych latach nie doczekało się realizacji.

Adaś Niezgódka 20.03.2020 23:56 zgłoś nadużycie

Maciaszek chce dorównać prezydentowi Jaworzna? Hello! Tamten prowadzi sensowne inwestycje.