Trzebinia
Do kiedy mają potrwać prace na stacji PKP w Trzebini
W zeszłym roku roboty zostały ukończone na odcinku Kraków Mydlniki - Krzeszowice. Trwają jeszcze na odcinku Trzebinia - Krzeszowice. Koszt prac to 734 mln zł.
Na stacji kolejowej w Trzebini przebudowane zostały perony oraz torowiska. Na zakończenie całej inwestycji trzeba jeszcze poczekać.
- Do końca czerwca potrwają prace przy przejściu podziemnym, a do połowy lipca budowa zabytkowego zadaszenia nad peronem numer jeden - informuje Piotr Hamarnik z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe SA.
Przeczytaj również
MKS Trzebinia świętuje awans. Zagra z najlepszymi zespołami z Małopolski
Piłkarska sobota. Fablok Chrzanów wygrał mecz na szczycie
Piłkarski weekend. Rozkład jazdy na sobotę i niedzielę
Świt zagrał na szóstkę i jest coraz bliżej awansu (WIDEO, ZDJĘCIA)
Co rząd nam poluzuje w czerwcu
Na przystanku Trzebinia Harcerska zatrzyma się więcej autobusów
Komentarze
6 komentarzy
Gdy czytam, że "Informuje pan Hamarnik.....", to z góry wiem, że te terminy ukończenia robót nie będą dotrzymane. Jak taki człowiek może wiecznie "ściemniać" i wciskać dziennikarzom "kit". Jestem pewien, że nawet do końca roku te roboty (łącznie z wiaduktami) nie będą zrealizowane. Proszę popatrzeć, że podobnie rzecz się ma na linii Trzebinia- Oświęcim. Też są podawane terminy a później "czekaj tatka latka"..
Ja tam sie ciesze że z Wrocławia do Trzebini dojade bez przesiadki w niecałe 4h.
O tablicach informacji pasażerskiej na peronach... ni słowa...
No dobrze idę przejściem podziemnym od ul. Dworcowej i wychodzę na łąkę, gdzie ten duży parking po drugiej stronie torów?! Monitoringu nie ma zaraz wandale zrobią swoje.
I oddanie wiaduktu na ul wodzinskiej... Oba obiekty są już gotowe które wczoraj sam odwiedziłem przy ulicy wodzinskiej brakuje już tylko wysypanianpobocza hunusem lub tlucznoem... Może redakcja by dopytala kiedy w końcu zostaną otwarte czy są już zgłoszone do odbiorów lub oczekują na wydanie decyzji o uzytkowaniu
Po pierwsze jak najszybciej skuteczny monitoring w przejściu podziemnym, po drugie oddanie do użytkowania ul. Dworcowej czyli zakończenie tematu z mostem PKP.