Telefoniczne porady i informacje dla pacjentów - przelom.pl
Zamknij

Telefoniczne porady i informacje dla pacjentów

18:22, 10.02.2019
Skomentuj Telefoniczna Informacja Pacjenta Telefoniczna Informacja Pacjenta

Pod bezpłatnym numerem 800-190-590 chorzy i ich rodziny porozmawiać mogą z ekspertami m.in. o padaczce u dzieci, stomii, stwardnieniu rozsianym, możliwości udziału w badaniach klinicznych.

"Łączy nas pacjent" to wspólny projekt Rzecznika Praw Pacjenta oraz przedstawicieli największych w Polsce organizacji pacjentów. W ramach tego projektu specjaliści z poszczególnych organizacji wraz z ekspertami Rzecznika udzielają telefonicznych porad i informacji dotyczących określonych chorób.

W lutym w Telefonicznej Informacji Pacjenta będą dyżurować:

11 lutego (poniedziałek) - 10:00 - 14:00 Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci Chorych na Padaczkę;

Zakres prowadzonych porad: opieka medyczna i terapia dzieci chorych na padaczkę;
przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

11 lutego (poniedziałek) - 16:00 - 17:30 Stowarzyszenie na rzecz osób z niedoborem alfa-1 antytrypsyny w Polsce

Zakres prowadzonych porad: informowanie o chorobie związanej z niedoborem antytrypsyny, diagnostyce, leczeniu, rokowaniach i profilaktyce.

13 lutego (środa) - 8:00 - 12:00 Fundacja STOMAlife;

Zakres prowadzonych porad: radzenie sobie ze stomią zarówno u osób dorosłych, jak i u dzieci; poradnictwo dla stomików i ich opiekunów oraz członków rodzin; dostęp do zwiększonego limitu na sprzęt stomijny dla osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności.

14 lutego (czwartek) - 10:00 - 12:00 Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego;

Zakres prowadzonych porad: objawy, diagnostyce, sposoby leczenia i rehabilitacji osób ze stwardnieniem rozsianym; informacje o ośrodkach leczenia SM w Polsce; wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, ich rodzin i bliskich.

15 lutego (piątek) - 13:00-15:00 Fundacja Urszuli Jaworskiej;

Zakres prowadzonych porad: informowanie o badaniach klinicznych w Polsce, kto może brać udział w badaniach klinicznych; jak zgłosić się do badania klinicznego oraz porady dotyczące: zakażeń HCV; informowanie o możliwościach leczenia i ścieżkach diagnostyki; informowanie o możliwościach uzyskania wsparcia w organizacjach pacjentów.

Więcej informacji o osobach dyżurujących oraz grafik z dyżurami przedstawicieli organizacji pacjentów znajduje się na naszej stronie internetowej: http://www.rpp.gov.pl/porady-ekspertow-ngo

Wszystkie zainteresowane osoby mogą zadzwonić na numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800-190-590, gdzie zostaną połączeni z przedstawicielem organizacji pacjentów.


...

 

(Alicja Molenda)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

narcyzanarcyza

0 0

dzwoniłam na tą infolinie ponieważ mam zasiłek chorobowy po operacji i z dalszym zaleceniem aby leczenie kontynuować u lekarza rodzinnego który stwierdził że chirurgiem nie jest nie zna się i nie jest sekretarką chirurga (skierowania do chirurga nie dał) co powinnam teraz zrobić gdzie się udać pani na infolini odpowiedziała NIE WIEM

08:04, 12.02.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntoninkaAntoninka

0 0

Bardzo kompetentna pani! Dobrze, że chociaż telefon odebrali. Kiedyś sprawdzałam działanie telefonów zaufania, nikt słuchawki nie podniósł. Telefoniczna pomoc i doradztwo, to jedna wielka bzdura.

08:34, 12.02.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%