Od wtorku, 1 marca zapłacimy więcej za przejazd autobusami komunikacji miejskiej Chrzanowa, Trzebini i Libiąża.
Od 1 marca bilety jednorazowe, czasowe i karnetowe będą droższe o 20 procent. Za przejazd po terenie jednej gminy zapłacimy o 60 groszy więcej, po dwóch gminach o 80 groszy, a po całym terenie działania ZKKM (gminy: Chrzanów, Trzebinia, Libiąż, Chełmek, Babice) o 60 groszy więcej niż do tej pory. Ceny biletów tygodniowych i miesięcznych pozostaną bez zmian.
Jeśli ktoś zgromadził zapas biletów o nominałach obowiązujących do końca lutego, będzie mógł je bez problemu wykorzystać bezterminowo, nie ponosząc dodatkowych opłat. Przykładowo więc - w marcu, za przejazd po terenie jednej gminy zapłaci nie 3,60 zł, a 3 zł.
Od 1 marca zlikwidowana zostanie opłata manipulacyjna przy zakupie biletu u kierowcy (w przypadku biletu normalnego 40 gr, a ulgowego 20 gr).
Kierowcy sprzedawać będą jednak teraz tylko bilet na przejazd po całym terenie działania ZKKM lub czasowy 60-minutowy z możliwością przesiadek (normalny za 5 zł, a ulgowy za 2,50 zł). Jednocześnie przyjmie jedynie pieniądze o nominale nie mniejszym niż 50 gr i nie większym niż 20 zł.
Tak jak do tej pory za przewóz bagażu, roweru, wózka, instrumentów muzycznych i sprzętu sportowego trzeba kupić dodatkowy bilet normalny za przejazd po terenie jednej gminy, czyli po podwyżce za 3,60 zł.
Ceny biletów jednorazowych od 1 marca 2022 r.
Ceny biletów karnetowych od 1 marca 2022 r.
Przeczytaj również:
Zawodnik z Libiąża zdobył piąty złoty medal mistrzostw Polski
Wtorkowi Chrzanów liderem Trzebińskiej Ligi Siatkówki
Skuteczny finisz piłkarzy MKS Trzebinia w Krakowie
Klub sportowy z Trzebini solidarny z Ukrainą. Organizuje zbiórkę potrzebnych rzeczy
Kiedy przejedziemy pod wszystkimi wiaduktami kolejowymi w Chrzanowie (WIDEO, ZDJĘCIA)
passatwv21:02, 28.02.2022
Draństwo.
jakur21:07, 28.02.2022
Masz rację. Wszystko drożeje przez socjalistyczne rządy.
jaro114:43, 01.03.2022
jest popyt jest podaż. każdemu, któremu drogo, może iść na nogach. po co te wieczne komentarze. jest towar, jest cena - pasuje kupujesz, nie pasi nie kupujesz...
Dreyfus22:11, 01.03.2022
Taa. tak wygląda Pisowska sprawiedliwość. Ukrainiec będzie jeździł autobusami i pociągami za darmo , dlaczego??? bo tak i juz a Polak niech ma podwyżkę bo trzeba to odrobić!!!
stary zgred04:04, 02.03.2022
"jaro1"; właśnie o to chodzi, że to nie jest "popyt - podaż" tylko komunikacja publiczna. Jej celem (podobno) nie jest przynoszenie zysku, tylko zaspokojenie pewnych potrzeb społecznych. Jeżeli tylko kryterium zysku, to przecież cała komunikacja publiczna, z pociągami Inter City zdaje się włącznie, jest deficytowa, więc należy ją zlikwidować. Jak (na przykład) w latach 30-tych (?) XX wieku tramwaje w Los Angeles (jeździł nawet do Hollywood) i teraz gniotą się korkach wydając miliardy dolarów na rozwiązanie problemu. Bezskutecznie wydając. Cała dyskusja jest o niczym, bo wygląda na to, że drożeje i będzie drożeć. Nie tylko przez to co się dzieje wkoło nas, ale również dlatego że, w ramach powrotu do świata realnego, który zafundował nam prezydent Rosji, trzeba będzie zacząć spłacać długi, bo przecież .... ileś tam procent otaczającego nas (względnego) dobrobytu jest na kredyt, a prolongaty spłaty już (zdaje się) nie będzie.
jaro120:24, 03.03.2022
ale do komunikacji "publicznej" nie mogą dokładać w nieskończoność mieszkańcy nie korzystający z tego "dobra". organ organizuje komunikacje, kalkuluje ceny i wystawia rachunek - każdy może korzystać! organ organizuje szkolnictwo - ale nie mogą w nieskończoność dokładać do tego osoby nie korzystające z tego "dobra", itp,itd. z jakich dóbr ma korzystać mieszkaniec powiatu nie mający dzieci chodzących do przedszkola czy szkoły, nie korzystający z komunikacji miejskiej, nie posiada karty dużej rodziny, nie jest inwalidą ani po 75. zarabiający troszke powyżej średniej krajowej... jedyne na co się łapie - to na podwyżkę za śmieci...
stary zgred12:47, 04.03.2022
No to trzeba ją zlikwidować, bo nigdy nie wyjdzie na "plus". Jak wiele innych rzeczy, które przykładowo już opisałeś. Wtedy inny swiat będziemy mieli. ciekawe czy bardziej będzie przypominał XXII wiek czy Średniowiecze.
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
Przystanki autobusowe ZKKM są też dla ludzi
W sobotę jak zwykle; parking "zabetonowany". Nawet w sobotę. Stoją nie tylko na parkingu, ale gdzie tylko się da. Nie tylko na chodnikach, najczęściej jednym bokiem na chodniku, drugim na jezdni ograniczając widoczność i bezpieczeństwo. Na trawnikach gdzie tylko się da, oczywiście też. Od dawna stoją na rampie wyładowczej przy dawnej "Gumowni" (chyba nielegalnie). W drugą stronę sięgają już budynku magazynowego za wiaduktem. Stoją "za kebabami" i (moje podejrzenie) stoją już przy Lidlu i Biedrze oraz za Sokołem. Ten trawnik po drugiej stronie ulicy na wysokości Lidla też podejrzany. Taki największy w okolicy "Park & Raid" tyle że jakby społeczny. Taka inicjatywa oddolna. Jest coś o tym w tych materiałach za 120 000 zł kupionych do szuflady? A po drugiej stronie dworca, od strony klasztoru, "hektary" trawsk na wprost wyjścia na perony. Poza tym mamy być europejscy, nowocześni czyli przesiąść się z samochodu na pociąg. Samochód zabrać ze sobą w teczce czy torebce. Najlepiej składany, na wodór lub inne równie nowoczesne paliwo. Nowoczesność "uber alles".
stary zgred
08:41, 2025-05-19
Przystanki autobusowe ZKKM są też dla ludzi
No i właśnie wychodzi zaściankowość całego ZKKM-u, władzy oraz osób, które głosują na te same twarze od dwudziestu kilku lat. Każdy chciałby mieć super komunikację. Ale to kosztuje. A 3 burmistrzów na to nie stać, bo wolą wydawać np. na pomnik biskupa na rynku. Jeden z burmistrzów idzie do wyborów z hasłem "co 20 minut autobus z każdego sołectwa do centrum gminy". Po czym stwierdza, że jednak nie bo nie ma kasy. Ale przecież był wcześniej jedną kadencję burmistrzem to nie wie jakim budżetem dysponuje? Jakie ma ograniczenia? Ten od pomnika biskupa na rynku nie ma zamiaru dokładać żeby było albo więcej kursów, albo żeby inaczej poukładać linie, ale przekonuje żeby kupować autobusy na wodór. Rzut oka w wyszukiwarkę i już wiemy, że to sensu nie ma. Samo Jaworzno przetestowało wiele rozwiązań i im wyszło, że elektryki najlepsze. Że eksploatacja najtaniej wychodzi. Ale my nie możemy uczyć się od sąsiadów tylko wymyślamy koło na nowo. I to samo z dworcem ZKKMu w Trzebini. Najpierw budują parking, potem dworzec, a potem dowiadują się od mieszkańców, że to o kant rozbić, bo nikomu nie pasuje taki układ. I można wymieniać jeszcze wiele innych dziwactw komunikacyjnych, które są u nas obecne. Tylko co z tego? Co z tego że nawet jest opracowywany dokument, który wskazuje najbardziej racjonalne rozwiązania, jak władza nie ma zamiaru dołożyć kilku milionów złotych. Chrzanów budżet 300 mln a nie chce im się dołożyć 2 mln. Mniej niż jeden procent? Czy oni nas traktują poważnie? Albo jeszcze bardziej dosadnie - czemu z nas ciągle robi się idiotów?
rhcp
08:00, 2025-05-19
W Chrzanowie Trzaskowski uciekł Nawrockiemu
Ale wstyd dla tych chrzanowian,co zagłosowali na Rafaua -proniemieckiego zastępce Tuska !
hotin
07:46, 2025-05-19
W Chrzanowie Trzaskowski uciekł Nawrockiemu
W końcu ludzie przecierają oczy na krętactwa "bogobojnych na pokaz "
StanisławaDawniejPis
07:21, 2025-05-19