Droższa podróż autobusem ZKKM Chrzanów. Ile zapłacimy za bilet? - przelom.pl
Zamknij

Droższa podróż autobusem ZKKM Chrzanów. Ile zapłacimy za bilet?

20:00, 28.02.2022 Michał Koryczan
Skomentuj

Od wtorku, 1 marca zapłacimy więcej za przejazd autobusami komunikacji miejskiej Chrzanowa, Trzebini i Libiąża.

Od 1 marca bilety jednorazowe, czasowe i karnetowe będą droższe o 20 procent. Za przejazd po terenie jednej gminy zapłacimy o 60 groszy więcej, po dwóch gminach o 80 groszy, a po całym terenie działania ZKKM (gminy: Chrzanów, Trzebinia, Libiąż, Chełmek, Babice) o 60 groszy więcej niż do tej pory. Ceny biletów tygodniowych i miesięcznych pozostaną bez zmian.

Jeśli ktoś zgromadził zapas biletów o nominałach obowiązujących do końca lutego, będzie mógł je bez problemu wykorzystać bezterminowo, nie ponosząc dodatkowych opłat. Przykładowo więc - w marcu, za przejazd po terenie jednej gminy zapłaci nie 3,60 zł, a 3 zł.

Od 1 marca zlikwidowana zostanie opłata manipulacyjna przy zakupie biletu u kierowcy (w przypadku biletu normalnego 40 gr, a ulgowego 20 gr).

Kierowcy sprzedawać będą jednak teraz tylko bilet na przejazd po całym terenie działania ZKKM lub czasowy 60-minutowy z możliwością przesiadek (normalny za 5 zł, a ulgowy za 2,50 zł). Jednocześnie przyjmie jedynie pieniądze o nominale nie mniejszym niż 50 gr i nie większym niż 20 zł.

Tak jak do tej pory za przewóz bagażu, roweru, wózka, instrumentów muzycznych i sprzętu sportowego trzeba kupić dodatkowy bilet normalny za przejazd po terenie jednej gminy, czyli po podwyżce za 3,60 zł.

Ceny biletów jednorazowych od 1 marca 2022 r.

  • Normalny na przejazd po terenie jednej gminy - 3,60 zł
  • Ulgowy na przejazd po terenie jednej gminy - 1,80 zł
  • Normalny na przejazd po terenie dwóch gmin lub czasowy 40-minutowy z możliwością przesiadek - 4,40 zł
  • Ulgowy na przejazd po terenie dwóch gmin lub czasowy 40-minutowy z możliwością przesiadek - 2,20 zł
  • Normalny na przejazd po całym terenie działania ZKKM lub czasowy 60-minutowy z możliwością przesiadek - 5 zł
  • Ulgowy na przejazd po całym terenie działania ZKKM lub czasowy 60-minutowy z możliwością przesiadek - 2,50 zł
  • Dzienny normalny - 8,40 zł
  • Dzienny ulgowy - 4,20 zł

Ceny biletów karnetowych od 1 marca 2022 r.

  • Normalny dziesięcioprzejazdowy plus jedenasty przejazd gratis, po terenie jednej gminy - 36 zł
  • Ulgowy dziesięcioprzejazdowy plus jedenasty przejazd gratis, po terenie jednej gminy - 18 zł
  • Normalny dziesięcioprzejazdowy plus jedenasty przejazd gratis, po terenie dwóch gmin lub czasowy 40-minutowy z możliwością przesiadek - 44 zł
  • Ulgowy dziesięcioprzejazdowy plus jedenasty przejazd gratis, po terenie dwóch gmin lub czasowy 40-minutowy z możliwością przesiadek - 22 zł


Przeczytaj również:

Zawodnik z Libiąża zdobył piąty złoty medal mistrzostw Polski

Wtorkowi Chrzanów liderem Trzebińskiej Ligi Siatkówki

Skuteczny finisz piłkarzy MKS Trzebinia w Krakowie

Klub sportowy z Trzebini solidarny z Ukrainą. Organizuje zbiórkę potrzebnych rzeczy

Kiedy przejedziemy pod wszystkimi wiaduktami kolejowymi w Chrzanowie (WIDEO, ZDJĘCIA)

Klub sportowy chce wyjaśnień w sprawie podziału dotacji

(Michał Koryczan)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(7)

passatwvpassatwv

0 0

Draństwo. 21:02, 28.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jakurjakur

0 0

Masz rację. Wszystko drożeje przez socjalistyczne rządy. 21:07, 28.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

jest popyt jest podaż. każdemu, któremu drogo, może iść na nogach. po co te wieczne komentarze. jest towar, jest cena - pasuje kupujesz, nie pasi nie kupujesz... 14:43, 01.03.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DreyfusDreyfus

0 0

Taa. tak wygląda Pisowska sprawiedliwość. Ukrainiec będzie jeździł autobusami i pociągami za darmo , dlaczego??? bo tak i juz a Polak niech ma podwyżkę bo trzeba to odrobić!!! 22:11, 01.03.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

"jaro1"; właśnie o to chodzi, że to nie jest "popyt - podaż" tylko komunikacja publiczna. Jej celem (podobno) nie jest przynoszenie zysku, tylko zaspokojenie pewnych potrzeb społecznych. Jeżeli tylko kryterium zysku, to przecież cała komunikacja publiczna, z pociągami Inter City zdaje się włącznie, jest deficytowa, więc należy ją zlikwidować. Jak (na przykład) w latach 30-tych (?) XX wieku tramwaje w Los Angeles (jeździł nawet do Hollywood) i teraz gniotą się korkach wydając miliardy dolarów na rozwiązanie problemu. Bezskutecznie wydając. Cała dyskusja jest o niczym, bo wygląda na to, że drożeje i będzie drożeć. Nie tylko przez to co się dzieje wkoło nas, ale również dlatego że, w ramach powrotu do świata realnego, który zafundował nam prezydent Rosji, trzeba będzie zacząć spłacać długi, bo przecież .... ileś tam procent otaczającego nas (względnego) dobrobytu jest na kredyt, a prolongaty spłaty już (zdaje się) nie będzie. 04:04, 02.03.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaro1jaro1

0 0

ale do komunikacji "publicznej" nie mogą dokładać w nieskończoność mieszkańcy nie korzystający z tego "dobra". organ organizuje komunikacje, kalkuluje ceny i wystawia rachunek - każdy może korzystać! organ organizuje szkolnictwo - ale nie mogą w nieskończoność dokładać do tego osoby nie korzystające z tego "dobra", itp,itd. z jakich dóbr ma korzystać mieszkaniec powiatu nie mający dzieci chodzących do przedszkola czy szkoły, nie korzystający z komunikacji miejskiej, nie posiada karty dużej rodziny, nie jest inwalidą ani po 75. zarabiający troszke powyżej średniej krajowej... jedyne na co się łapie - to na podwyżkę za śmieci... 20:24, 03.03.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stary zgredstary zgred

0 0

No to trzeba ją zlikwidować, bo nigdy nie wyjdzie na "plus". Jak wiele innych rzeczy, które przykładowo już opisałeś. Wtedy inny swiat będziemy mieli. ciekawe czy bardziej będzie przypominał XXII wiek czy Średniowiecze. 12:47, 04.03.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OGŁOSZENIA PROMOWANE

0%