Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie unieważnił trzeci przetarg na budowę połączenia drogowego węzła balińskiego autostrady A4 z zakładem Orlen Południe w Trzebini.
W pierwszym przetargu na tę inwestycję drogową, ogłoszonym w listopadzie ubiegłego roku oferty nie złożyła żadna firma.Za drugim podejściem do przetargu zgłosiła się jedna firma - Berger Bau Polska sp. z o.o. z Wrocławia (ma też samodzielny zakład przy ul. Wodzińskiej w Trzebini), chcąc wykonać inwestycję za 39 289 965 zł.
PZD w Chrzanowie zaplanował przeznaczyć na nią tylko 29 900 000 zł (w tym 28 400 000 zł z dotacji w ramach Polskiego Ładu). Przetarg został ponownie unieważniony.
Trzecie podejście również zakończyło się fiaskiem, bo oferty znów nie złożyła żadna z firm. Trzeci przetarg został zatem unieważniony.
Przypomnijmy, że inwestycja, która ma potrwać 19 miesięcy od podpisania umowy, składa się z dwóch etapów.
Pierwszy obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1044K, czyli ul. Wodzińską w Chrzanowie i ul. Sikorskiego w Trzebini (5,8 km).
Drugi natomiast obejmuje zaprojektowanie dwóch skrzyżowań o ruchu okrężnym oraz zaprojektowanie i wybudowanie nowego odcinka drogi do połączenia z ul. Rafineryjną w Trzebini (droga gminna) jako połączenia z trzebińskim zakładem Orlen Południe, zgodnie z założeniami inwestora.
CZYTAJ RÓWNIEŻ
Wieczysta Kraków nie przyjedzie do Trzebini. MKS za burtą Pucharu Polski (WIDEO, ZDJĘCIA)
Miliony na przystanki i cyfryzację w autobusach ZKKM Chrzanów
Pół miliona złotych na stadion piłkarski w Trzebini
Piłkarska niedziela. Mecze w A-klasie pod znakiem liczby 7
Zespół Credo z Chrzanowa wydał nową płytę (WIDEO)
Ludzie protestowali przeciwko obwodnicy przez Puszczę Dulowską (WIDEO, ZDJĘCIA)
24.04.2025
WIELOLETNIE doświadczenie, kompleksowe wykonanie i...
22.04.2025
DREWNO opałowe, kominkowe, zrębki, Tel. 572-632-99...
22.04.2025
WYCINKA drzew, zrębkowanie, mulczowanie, Tel. 572-...
0 0
Zamknąć temat i po problemie, a jak Rafineria chce mieć tą drogę, to niech wyłoży brakujące 10 baniek. W innym przypadku nałożyć podatek drogowy od TIRów na Rafinerię za niszczenie dróg gminnych i też po problemie.
0 0
Też problemy mają, a sprawy takie proste. Wezwać Osrajtka na dywan, niech wykłada kasę.
0 0
@Makariusz: Ale do tego trzeba mieć jaja, jak sołtys Czyżówki czy Zalasu. Ograniczenie tonażu do 2.5t, kamera i konsekwentne zgłoszenia do ITD. A tak PKP, LP i inne tego typu twory demolują nasze drogi i czasem łaskawie kapną trochę asfaltu na połatanie dziur.
0 0
@AAA: To sołtys jest właścicielem drogi, że decyduje o ograniczeniu tonażu na niej? Ciekawe, nie znałem. Na drogach krajowych (79) należących do GDDKiA może mieć sołtys problem z wylobbowaniem takiego ograniczenia :)
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz