Wymagania:
Wykształcenie wyższe lub średnie min. 5 lat pracy,
Znajomość zagadnień związanych z administrowaniem lokalami mieszkalnymi i budynkami z zasobu gminy.
Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi trudnych petentów .
Umiejętność pracy w stresie.
Znajomość obsługi komputera - WORD, EXCEL.
Sporządzanie pism do najemców lokali.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
CV, prosimy składać do 31.07.2024 r. do godz. 14:00. w siedzibie MZZK, ul. Garncarska 4,
32-500 Chrzanów, sekretariat pok. 34, lub na adres e-mail: [email protected], tel. kontaktowy 32-626 03 40
MZZK będzie przetwarzać dane osobowe zawarte w CV wyłącznie w trakcie wyboru kandydata. Po jego zakończeniu oferenci zostaną poinformowani telefonicznie, a oferty nie wybranych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu przelom.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz